الی جون منم مثل تو فکر میکردم ولی اینبار خودمم ونگ و وونگی دارم. هه هه. بذار مردم فحشم ندن و همزبون باشیم!
سوگل جون منم هی ویار آب انار داشتم همشون مخلوط بودن و ترش نبودن. ولی آخر یدونه برام پیدا کرد کوچیکه و گرونه یادم نیست چه برندی بود خالص آب انار بود. ایرونیاش هم خالصه.