2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خدا کنه زهره جون منم همش میگم من حموم کردن بلد نیستم بغل کردن نوزاد بلد نیستم اینجوری اونجوری ،،شوهر جان میگه اینها همش می‌گذره مهم تربیت کردن هست که از همه‌چیز سخت تره ! چمیدونم والا ،،گاهی‌ وقتها احساس می‌کنم همسری بیست سی‌ سالی‌ از من بزرگتره!!
مینا جون مغازه image لباسهای ارزون داره نمی دونم تو مال نزدیک خونتون هست یا نه ولی برای سوغاتی برای فامیل دور خوبه زیر 20 تا هست . کاشکی اینحا h & m بود وای که من چقدر دوبی خرید می کردم ازش ارزون و شیک . تگزاس متاسفانه نداره شاید به زودی بیاد اگر بیاد بنده اونجا پلا سهستم احتمالا هه هه
نه وحیده جون اینجا هوا عا لیه پارسال طهران خیلی بد بود هوا از الودگی بیچاره شدیم . اینجا اینقدر هوا صافه که من وشو شو همش به ابرا نگاه میکنیم خیلی ابرا خوشگله . تو طهران اصلا اینطوری نبود
شهره جون مال 1 ساعتو نیمه پیشه حالا من خودم را تخلیه کردم از خستگی اینجا و چون بخیر گذشت و اموزنده بود نوشتم اینجا بعد ظهر میبرمش بیرون الان خوابیده فکرکنم خاطره خوبی براش نموند
نه سوگل جون اصلا الرزی ایران نداشتم و خیلی کم سرما می خوردم . ولی اینجا نمی دونم . احساس می کنم مال تغییر فصله . شایدم مال دارچین باشه . از اینجا خریده بودم احساس کردم با مصرفش بدتر شدم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792