مینا جون مغازه image لباسهای ارزون داره نمی دونم تو مال نزدیک خونتون هست یا نه ولی برای سوغاتی برای فامیل دور خوبه زیر 20 تا هست . کاشکی اینحا h & m بود وای که من چقدر دوبی خرید می کردم ازش ارزون و شیک . تگزاس متاسفانه نداره شاید به زودی بیاد اگر بیاد بنده اونجا پلا سهستم احتمالا هه هه