بسته پستی ما که هنوز در گمرک سن فرانسیسکو ضبط شده . امروز اقامون تماس گرفتند گفتند که یا چیزهای ممنوع رو حذف می کننند و بقیه رو می فرستند یا ظرف یکماه نامه می دن که ببینیم چرا ؟؟؟
بعد اینش جالبه .... به خاطر تحریم ایران و امریکا ارسال پسته و فرض و قالیچه به امریکا ممنوع شده و مامان بابا طفلکی ها نیم دونستند چون کارمند پست نگغته بوده . به هر حال این پسته تو بسته ما کارو خراب کرد شما حواستون باشه پسته براتون نفرسند . طفلکی مامان کلی با ذوق بافتنی های خوشگل برام فرساده برای نینی که تا الان نیومده . از اول سپتامبر ورود پسته و ...ممنوع شده .