2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

دخترها ببخشین من تلفن داشتم یهو رفتم ...خوشحال شدم چتیدم همگی‌ مواظب خودتون باشین،،من خیلی‌ سرفه می‌کنم برم شیر گرم کنم با عسل بخورم بلکه صدام درست بشه...ههههههیهه مریم صبح کلی‌ برا شوهر جان آواز خوندم کلی‌ لذت برده ..لول
http://kelke-khiyal.blogfa.com/post-296.aspx
ماجرای زنی ایرانی که تا لحظه ی زایمان نمیدانست حامله است و دخترش باور کوچولو که خصوصیات عجیبی داره.
پس اینقدر استرس نداشته باشید ای خانوم های باردار؟!
سلام صبح همگی بخیر و شادی
بانو جون بیست و شش هفتگی نینی مبارک باشه . مریم جون احوال تو چطوره ؟؟؟غذای چینی دیگه درست نکردی ؟؟
سوگل جون می خوای بین من و مریم اختلاف بندازی ؟؟عمرا هه هه هه خوب جک قزوینی با حاله دیگه
مینا جون سمیه جون عکسهای فرشته کوچولوها رو دیدم کلی صعف کردم غش کردم . امیدورام همیشه خندان و سلامت باشند .
بنفشه جون و ایدا جون هم که دیگه غیبت کبری دارند و باید با ولی بیان اینجا .
لیلا جون امیدوارم جواب ای وی اف رو به زودی بگیری و به ما خبر خوب بدی .
شهره جون تو کجایی ؟؟؟بابا اوایل بیشتر بهمون سر می زدی !!!
زهره جون هم که داره غذای جدید از خودش در وکنه .
یلدا جون هم که برای تولد شوشو داره کلی غذای شمالی درست می کنه به به
سلام صبح همگی بخیر و شادی
بانو جون بیست و شش هفتگی نینی مبارک باشه . مریم جون احوال تو چطوره ؟؟؟غذای چینی دیگه درست نکردی ؟؟
مریم جون چه کرم شکمویی بوده ها عین بعضی ها هه هه هه شوخی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز