بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
http://kelke-khiyal.blogfa.com/post-296.aspx ماجرای زنی ایرانی که تا لحظه ی زایمان نمیدانست حامله است و دخترش باور کوچولو که خصوصیات عجیبی داره. پس اینقدر استرس نداشته باشید ای خانوم های باردار؟!
سلام صبح همگی بخیر و شادی بانو جون بیست و شش هفتگی نینی مبارک باشه . مریم جون احوال تو چطوره ؟؟؟غذای چینی دیگه درست نکردی ؟؟ سوگل جون می خوای بین من و مریم اختلاف بندازی ؟؟عمرا هه هه هه خوب جک قزوینی با حاله دیگه مینا جون سمیه جون عکسهای فرشته کوچولوها رو دیدم کلی صعف کردم غش کردم . امیدورام همیشه خندان و سلامت باشند . بنفشه جون و ایدا جون هم که دیگه غیبت کبری دارند و باید با ولی بیان اینجا . لیلا جون امیدوارم جواب ای وی اف رو به زودی بگیری و به ما خبر خوب بدی . شهره جون تو کجایی ؟؟؟بابا اوایل بیشتر بهمون سر می زدی !!! زهره جون هم که داره غذای جدید از خودش در وکنه . یلدا جون هم که برای تولد شوشو داره کلی غذای شمالی درست می کنه به به
سلام صبح همگی بخیر و شادی بانو جون بیست و شش هفتگی نینی مبارک باشه . مریم جون احوال تو چطوره ؟؟؟غذای چینی دیگه درست نکردی ؟؟ مریم جون چه کرم شکمویی بوده ها عین بعضی ها هه هه هه شوخی
سلام الی جونم نه بابا .جوکش خیلی باحال بود ،،این مریم بانو هم که اون شکلکهای ناجور و قلمببه رو میذاره دیگه خودش تنش میخاره !!!خوبی؟فندق خوبه؟ داری میری کلاس؟