بانو گفتی موبیدیک و کردی کبابم ...من و شوهری هم هرطور میشه گذرمون بیفته اونطرفی باید بیایم اونجا کباب رو بزنیم به بدن این آقا مدیر اونجا دیگه ما رو میشناسه فک کن با این همه فاصله ..آخ که کاش یک شعبه هم اینجا داشت ...بانو آب هوا هامون مثل هم هست اینجا هم همین شکلی شده حسابی پاییزی شده ،،،