نیکی284 مدیر عضویت: 1386/02/01 تعداد پست: 41 عنوان امریکا | مشاهده متن کامل بحث + 859815 بازدید | 18593 پست ایا کسی از امریکا در سایت عضو هست؟ در ضمن از زحمات خانم دکتر خیلی ممنونم. 1386/02/03 | 02:08 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
*shinili_*zahra عضویت: 1387/12/11 تعداد پست: 249 idaa raftyy?? :)) ey baba, engaar jedi jedi bayad beram sare darsam :D
Ida31096 عضویت: 1388/10/15 تعداد پست: 1808 Man oomadam baz Sssssssssssoogggggoooolllllllllll Mmmmaaaaarrryyyyaaaaaaaaaaaammm kojaied
Ida31096 عضویت: 1388/10/15 تعداد پست: 1808 Mer30 Shinili joon ke deldarim midi akhe fekr kardam ghabool misham
سوگل235 عضویت: 1388/07/29 تعداد پست: 5517 آیدا شیطونی کردی ردّ شدی؟ فدای سرت، اشکالی نداره، همه ردّ میشن، ایشالا دفعه? بعد قبول میشی. اصلا ناراحت نباش.........
**مریم_بانو** عضویت: 1387/08/26 تعداد پست: 4834 سلام سلام آیدا عیبی نداره حالا دوباره میری امتحان میدی
**مریم_بانو** عضویت: 1387/08/26 تعداد پست: 4834 سوگل اینو ببین خیلی جالبه کلی ذوق کردم !! توی یکی از تاپیک های سایت بود http://www.fal.maghsad.com/
**مریم_بانو** عضویت: 1387/08/26 تعداد پست: 4834 این آیدا خیلی ووروجکه هی میاد هی میره یه جا بند نمیشه که 100% توی رانندگی هم وروجک بازی در آورده ردش کردن
سوگل235 عضویت: 1388/07/29 تعداد پست: 5517 اینو دیدم قبلان مریم جون، سالها تو کفش بودم، شوهری هی میگفت یه فرمول ساده ریاضی، من باور نمیکردم ، تا یه بار برام توضیح داد!! فهمیدم راست میگه سر کاریه، ولی حالا دوباره یادم رفته:(( آخه من ریاضیم تعریفی نداره