بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
آره، من فقط پشت لب و پیشونی رو گاهی بند میندازم، موهام رو هم خودم رنگ میکنم، خودم کوتاه هم میکنم :) من که بالاخره دارم میام اونجاااااااا، مخ بقیرو بزن :)
خوش به حالت مریمی .. من به جای تو هم دارم...! ایران که بودم هر کی میشنست زیره دستم خوابش میبرد.. مدیره آرایشگاه باهام دعوا میکرد که چرا مشتری های اونو میپرونم.. خوب تقصیره منم نبود.. مشتری میخواست که من بند بندازم براش..