نیکی284 مدیر عضویت: 1386/02/01 تعداد پست: 41 عنوان امریکا | مشاهده متن کامل بحث + 859815 بازدید | 18593 پست ایا کسی از امریکا در سایت عضو هست؟ در ضمن از زحمات خانم دکتر خیلی ممنونم. 1386/02/03 | 02:08 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
banoO96 عضویت: 1388/09/15 تعداد پست: 811 گریز آناتومی رو هم دوست دارم.. با اجازه من برم یه چک کنم بیام.. جایی نری ها....
سوگل235 عضویت: 1388/07/29 تعداد پست: 5517 نوش جان مریم، هوس چای نبات کردم :) جای آیدا خالی که هوس کنه :))
banoO96 عضویت: 1388/09/15 تعداد پست: 811 وای مریم جون منم چای میخوام.. برم درست کنم با آمریکن آدول ببینم.. مرسی سوگلی جون.. من برم
سوگل235 عضویت: 1388/07/29 تعداد پست: 5517 مریم گلی تو هم برو مراسم چای با شوشو به جا بیار، ماهم میریم شوم
**مریم_بانو** عضویت: 1387/08/26 تعداد پست: 4834 چرا دیر شام میخورین سوگلی جونم ؟؟؟ ما تا قبل از 7 همیشه میخوریم البته بیشتر وقتا تا 6 خوردیم 9 به بعد هم خوراکی تعطیله کلا !!!!