نیکی284 مدیر عضویت: 1386/02/01 تعداد پست: 41 عنوان امریکا | مشاهده متن کامل بحث + 859815 بازدید | 18593 پست ایا کسی از امریکا در سایت عضو هست؟ در ضمن از زحمات خانم دکتر خیلی ممنونم. 1386/02/03 | 02:08 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
**مریم_بانو** عضویت: 1387/08/26 تعداد پست: 4834 نه عزیزم ما اینجا هستیم برای این که حرف همدیگرو بشنویم چه شادی چه ناراحتی چه مریضی بالاخره این چیزا برای همه هست دیگه خیلی مراقب خودت و نی نی باشه
*shinili_*zahra عضویت: 1387/12/11 تعداد پست: 249 banoo jan too mahe 4 am.... khanoomi khoda az dahanet beshnaveh..... ageh mishod ke mikhordam..... bachehaa felan byeee
banoO96 عضویت: 1388/09/15 تعداد پست: 811 ای وای چرا همه باردارن به جز من؟ و البته با اون یکی بدنم که اسمش مریمه.. بعضی وقتا افسرده میشم..
**مریم_بانو** عضویت: 1387/08/26 تعداد پست: 4834 خوابای رنگی رنگی ببینین دوستان مرسی که بودین و گپی زدیم