2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.



ای آیدای شیطون میگم دیشب هی از خواب میپریدم نگو تو سر و صدا میکردی

برای کوکو سیب زمینی ، اول سیب زمینی هات رو آب پز میکنی و بعد رنده میکنی توش یکمی نمک زردچوبه و فلفل میزنی و تخم مرغ میشکنی توش خوب هم میزنی که مخلوط بشن و میریزی توی تابه یک طرفش که سرخ شد برش میگردونی طرف دیگش رو هم سرخ میکنی

این هم چند تا لینک آموزش کوکو سیب زمینی

http://matbakhchi.blogfa.com/post-31.aspx

http://ashpazirani.wordpress.com/2008/08/03/%D9%83%D9%88%D9%83%D9%88%DB%8C-%D8%B3%D9%8A%D8%A8-%D8%B2%D9%85%D9%8A%D9%86%DB%8C/
راستی‌ آیدا در ادامه? صحبتهای مریم بانو من وقتهای که تنبلی م میاد سیب زمینیهارو بپزم، مثل همین دیشب، سیب زمینی‌ رو خام رنده می‌کنم، بهش تخم مرغ یه کم آرد، نمک فلفل زعفرون، میزنم، روغن که داغ داغ شد، با قاشق، از مواد میزارم تو ماهیتابه، یه طرفش که سرخ شد برش میگردونم، سوخاری و خوش مزه می‌شه :)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792