2777
2789
عنوان

وزن بچه 10 ماه

212 بازدید | 27 پست

سلام خانوما دخترم 10 ماهو 10 روزشه وزنش خیلی کمه8.900 هس خیلی نگرانم خوب غذا نمیخوره خیلی شیطونی میکنه فقط ورجه ورجه میکنه جاریم بچشهشت ماهشه 10 کیلو هس همه میگن بچت لاغره چیکار کنم وزن بگیره

خدایا به همه نی نی سالم عطا کن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

از همین الان عادت کن بچه خودتو با هیچ بچه ای مقایسه نکنی

جوانه ی گندم و حبوبات درست کن تو غذاهاش بریز

کسانیکه وعده ی بهشت به ما دادند، چیزی جز جهنم خلق نکردند.‌                                                          
از همین الان عادت کن بچه خودتو با هیچ بچه ای مقایسه نکنی جوانه ی گندم و حبوبات درست کن تو غذاهاش بر ...

من مقایسه نمیکنم بقیه میگن اون یکی جاریم همش میگه بچه اون چاقه بچه تو رشد نمیکنه

خدایا به همه نی نی سالم عطا کن

من بچه م دوماهش ۷کیلو نیمه 😂گفتن اضافه وزن داره بهداشت پسرم ۱۸ ماهش انقدر پرجنب جوش ۱۲کیلو ۴۰۰گرمه اضافه نکرده هی تا ۶ماهگی خوب وزن میگیرن بعدش دیگه تحرکش بالاس وزن گیریشون کمه

ساعت دنیایی من کوک است بالبخندتو                                     صبح رابیداری چشم توتعیین میکند❤💑❤

شاید این تاپیک مفید باشه برات

https://www.ninisite.com/discussion/topic/4126333/تاپیک-جامع-تغذیه-تکمیلی-کولیک-رفلاکس-داروهاضروری-و-عادله?page=1

کسانیکه وعده ی بهشت به ما دادند، چیزی جز جهنم خلق نکردند.‌                                                          
نه خوبه بدم؟

اره...توپوره سیب زمینی بزن .....توسوپشم روغن بریز

❤دوست خوبم اگه دوست داشتی واسه  سلامتی پسرم امیرحسین صلوات بفرست.... خدایاازبلاهامحفوظمون بدار..... الهی آمین❤
من مقایسه نمیکنم بقیه میگن اون یکی جاریم همش میگه بچه اون چاقه بچه تو رشد نمیکنه

محل نده

رو نده اینطوری حرف بزنه ، مردم نمیفهمن حرفاشون چه اذیت میکنه آدمو

من از وقتی دخترم دنیا اومده جفت گوشامو کر کردم واسه حرف مردم

کسانیکه وعده ی بهشت به ما دادند، چیزی جز جهنم خلق نکردند.‌                                                          
اره...توپوره سیب زمینی بزن .....توسوپشم روغن بریز

تو سوپم کره بهتره از روغن

از جوانه ها غافل نشو استارتر

کسانیکه وعده ی بهشت به ما دادند، چیزی جز جهنم خلق نکردند.‌                                                          
جوانه رو چجوری درس کنم ؟

گندم،ماش،عدس،نخود.....

اینا همه به یه روش

مثلا دولیوان ماش بذار داخل آب حدود ۲۴ ساعت، فقط هرچند ساعت آبشو تعویض کن که بو نگیره

بعد که یه کوچولو جوانه زد بریز داخل پارچه و مدام پارچه رو مرطوب نگه دار

حدود دو روز طول میکشه تا جوانه ها به حدود ۲سانت برسه

بریزشون روی پارچه ی خشک و بذار خشک بشن و بعدپودر کن یه ذره بریز داخل سوپ

کسانیکه وعده ی بهشت به ما دادند، چیزی جز جهنم خلق نکردند.‌                                                          
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز