2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


تهران بعداز کرونا یک روزه بیا انجام بده چون مهمه

پزشک خاصی میشناسید ؟ 

باور کن این از کرونا برام مهمتره اگه مطمعن باشم حتما میام همین روزا 

اینجا تو ۳ روز پیش ۶ تا دکتر رفتم هر کی به چیزی میگه



پزشک خاصی میشناسید ؟  باور کن این از کرونا برام مهمتره اگه مطمعن باشم حتما میام همین روزا  ...



پزشک های رازی همه عالین

میای ویزیت میشی

بعد نوبت میدن چندوقت بعدش فریز میکنی

بهترین بیمارستان پوست هستش

******گرنگهدارمنآناستکهمنمیدانم.شیشهرادربغلسنگنگهمیدارد********
پزشک های رازی همه عالین میای ویزیت میشی بعد نوبت میدن چندوقت بعدش فریز میکنی بهترین بیمارستان پوس ...

مرسی عزیزم ممنون که راهنماییم کردی حتما میام🌹❤

استارتر علاعمت چیه؟ضایعه داری؟ازکجا گرفتی؟مثل جوش هست یا پرز پرز یا مثل زگیل دست ؟

میشه برای مادر شدنم صلوات بفرستی  «رَبِّ لا تَذَرْنی‏ فَرْداً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوارِثینَ» بزودی با دعای خیر شما در این مکان تیکر بارداری نصب میگردد  
همدان...ولی هر شهری پزشک خوب باشه میرم

ببینید من دکتر زیاد رفتم از مینو محرز که بهترین فوق تخصص عفونی هست تا بهترین دکتر زنانها و بهترین دکتر انکولوژ ولی همه به اجتماع میگنن که این بیماری درمان نداره ولی کنترل میشه فقط باید مقاوت بدنتون را بالا ببرید استرس هم نداشته باشید حتما حتما سالی یک بار پاپ اسمیر و کلپوسکوپی انجام بدید 

چند سالتون هست؟؟؟؟

بچه دارید؟؟؟


ببینید من دکتر زیاد رفتم از مینو محرز که بهترین فوق تخصص عفونی هست تا بهترین دکتر زنانها و بهترین دک ...

عزیزم من ۲ ماهه عقد کردم ۲۵ سالمه هنوز مراسم عروسی نگرفتم 😔

اگه درمان نداشته باشه جدا میشم از همسرم خیلی سردرگمم 😭


ببینید من دکتر زیاد رفتم از مینو محرز که بهترین فوق تخصص عفونی هست تا بهترین دکتر زنانها و بهترین دک ...

عزیزم میشه بپرسم زگیل ضایعش چه شکلی هست؟من دوماه عفونت گرفتم دهانه رحمم زخم شد فریز کردم بعد متوجه شدم اطراف ورودی واژنم پرز پرز شده عین پرز حوله رفتم دکتر گفت زیگیل نیست پاپیلوماتوز هست اما خودم خیلی نگرانم .چون همش لیبیاهای بزرگ تیر میکشه میخاره...ففط ازطریق جنسی منتقل میشه؟

میشه برای مادر شدنم صلوات بفرستی  «رَبِّ لا تَذَرْنی‏ فَرْداً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوارِثینَ» بزودی با دعای خیر شما در این مکان تیکر بارداری نصب میگردد  
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز