2777
2789
عنوان

کم خونی

57 بازدید | 6 پست

دوستاندخترم 15سالشه  3ماه پیش دکتر دخترم گفت کم خونه قرص آهن خارجی دادبهش مصرف کردبعدم قضیه کروناپیش اومددیگه نبردمش دکترامامیدونم هنوزکم خونه روزی یه دونه قرص آهن معمولی بهش بدم بخوره مشکل نداره

عزیزم درکنار دارو سعی کن چیزایه طبیعی بدی شیره توت شیره خرما وشیره ی انگورو به یه نسبت قاطی کن روزی سه چهار بار هربار یکی دوقاشق غذا خوری بده 

organic_teb78@

محصولات طبیعی خوبی داریم همه چیز کاملا ارگانیک 

مشاوره ی رایگان هم داریم دوست داشتی بیا درخدمتم 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اگه کم خونیش شدیده نه بده بهش ولی شنیدم قرصای اهن جذب بدن نمیشن بهتره مواد غذاییشو تقویت کنی مثلا تو غذاهای ابکیت  از قاشقای اهنی استفاده کنی ....عدس لوبیا چیتی ...و زردالویی رو که تو افتاب خشک کردی بهش بدی بخوره خیلی مقویه جگر گوشت قرمز هم اهن دارن 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز