2777
2789
عنوان

کم خونی

57 بازدید | 6 پست

دوستاندخترم 15سالشه  3ماه پیش دکتر دخترم گفت کم خونه قرص آهن خارجی دادبهش مصرف کردبعدم قضیه کروناپیش اومددیگه نبردمش دکترامامیدونم هنوزکم خونه روزی یه دونه قرص آهن معمولی بهش بدم بخوره مشکل نداره

عزیزم درکنار دارو سعی کن چیزایه طبیعی بدی شیره توت شیره خرما وشیره ی انگورو به یه نسبت قاطی کن روزی سه چهار بار هربار یکی دوقاشق غذا خوری بده 

organic_teb78@

محصولات طبیعی خوبی داریم همه چیز کاملا ارگانیک 

مشاوره ی رایگان هم داریم دوست داشتی بیا درخدمتم 

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

اگه کم خونیش شدیده نه بده بهش ولی شنیدم قرصای اهن جذب بدن نمیشن بهتره مواد غذاییشو تقویت کنی مثلا تو غذاهای ابکیت  از قاشقای اهنی استفاده کنی ....عدس لوبیا چیتی ...و زردالویی رو که تو افتاب خشک کردی بهش بدی بخوره خیلی مقویه جگر گوشت قرمز هم اهن دارن 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز