2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا همچین سوالی کردی 

       همانقدر که زن را باید فهمید،مرد را هم باید درک کرد...همانقدر که باید قربان صدقه زن رفت،باید فدای خستگی های مرد هم شدخلاصه مرد و زن نداردبه نقطه ی ما شدن که رسیدی،بهترین باش..

خودم 

شوهرم 

       همانقدر که زن را باید فهمید،مرد را هم باید درک کرد...همانقدر که باید قربان صدقه زن رفت،باید فدای خستگی های مرد هم شدخلاصه مرد و زن نداردبه نقطه ی ما شدن که رسیدی،بهترین باش..

نه

وقتي ب عقب برميگردم حالم از خودم به هم ميخوره با ضعفام و كمبودام و بچه بازيام گند زدم به كل زندگيم حتي به آيندم😔😔                                                   نميدونم ازخودم بايد شاكي باشم يا از خدا ولي اينو خوب ميدونم كه با٢٠سال سن تحمل اين همه فشار عصبي ومالي واقعا خيلي سخته😭😭                                                       واقعاتنهام...دلم ميخاد برم يه جايي كه هيشكي نباشه. كسي رو ندارم بهش تكيه كنم درد دل كنم و دركم كنه خسته م ازاين همه بي كسي وسختي                                       اگر دوست داشتين براي حاجت دلمو ب ارامش رسيدنم صلوات بفرستين😔🙇🏻‍♀️

یکی از فامیلای دور بود. اول به بقیه گفته بودن یه حادثه بوده بعد خودشون به یکی از نزدیکاشون واقعیت و گفته بودن تا اینکه دهن به دهن میچرخه همه میفهمن.

Hakuna matata! طراحی لباس میکنمو نقاشی میکشم😋😊
خودم  شوهرم

چرا😔

وقتي ب عقب برميگردم حالم از خودم به هم ميخوره با ضعفام و كمبودام و بچه بازيام گند زدم به كل زندگيم حتي به آيندم😔😔                                                   نميدونم ازخودم بايد شاكي باشم يا از خدا ولي اينو خوب ميدونم كه با٢٠سال سن تحمل اين همه فشار عصبي ومالي واقعا خيلي سخته😭😭                                                       واقعاتنهام...دلم ميخاد برم يه جايي كه هيشكي نباشه. كسي رو ندارم بهش تكيه كنم درد دل كنم و دركم كنه خسته م ازاين همه بي كسي وسختي                                       اگر دوست داشتين براي حاجت دلمو ب ارامش رسيدنم صلوات بفرستين😔🙇🏻‍♀️
عزیزم سابقه افسردگی اینا داشتن؟

پسردایی شوهرم نه شایدم داشت من نمیدونستم ولی برادر شوهرم یه اخلاق خاصی داشت زود رنج بود نمیدونم اسمش رو میشه افسردگی گزاشت یا نه خیلی هم ادم مومن وسربه زیر ومتشخص بود

چرا😔

موقع دوست بودیم 

نمیذاشتن به هم برسیم 

مایم مثلا خودکشی کردیم 

که حالا که بهم نمیرسیم 

باهم بمیریم 😁😁

       همانقدر که زن را باید فهمید،مرد را هم باید درک کرد...همانقدر که باید قربان صدقه زن رفت،باید فدای خستگی های مرد هم شدخلاصه مرد و زن نداردبه نقطه ی ما شدن که رسیدی،بهترین باش..
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز