سرابی مدیر عضویت: 1396/09/10 تعداد پست: 15153 عنوان گریه کودک | مشاهده متن کامل بحث + 126 بازدید | 33 پست دومین روزش هست خیلی گریه میکنه دیوونه شدم خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها.... قدر لحظات رو بدانیم 1399/01/08 | 23:37 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
سرابی مدیر استارتر عضویت: 1396/09/10 تعداد پست: 15153 واای عزززیزم خداروشکر بدنیا اومد آره خیلی سخته واقعا الحمدلله بسلامت اومد مرسی گلم فدات شم خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها.... قدر لحظات رو بدانیم
سرابی مدیر استارتر عضویت: 1396/09/10 تعداد پست: 15153 راستی قطره شیرافزا بگیر بخور حتما عزیزم بعد زایمان طبیعی ممنوعیت غذاخوردن نداری؟ همه چی گفتن بخور؟ ... به من گفت سردیجات نخور کاچی بخور حتما خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها.... قدر لحظات رو بدانیم
shahrzad74 عضویت: 1397/01/28 تعداد پست: 32018 ۳و۱۰۰ با ۴۹ قد نینی منم ۳و۱۰۰ با قد۵۲ خداحفظش کنه آقا آراز رو مــن،دلم روشن است...خــدا هنوز دوستمــان دارد ♥️🙃
shahrzad74 عضویت: 1397/01/28 تعداد پست: 32018 به من گفت سردیجات نخور کاچی بخور حتما آره کاچی که یکسره بخور نه آخه بعد سزارین الان من یک هفته اس فقط مایعات میخورمگفت از فردا غذا بخور مــن،دلم روشن است...خــدا هنوز دوستمــان دارد ♥️🙃