بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
اصلا نمیده دست من با روشهای قدیم داره نگه می داره دو سال بود یبار یه آب نداده دستم الان پیدا شده&nbs ...
تو بغل شما بیشتر ارامش داره چون مادر تشخص میده ولی قطره بگیر براش خودت هم رعایت کن رژیم غذایت خوب میشه تا ۴۰روزش ک بش یهترمیشه
بعد ازدوتا بارداری پوچ که هر دوبارهم کوتاژشدم بعد عمل هسیتروسکوپی که انجام دادم بعد کلی زجری که کشیدم آبان امسال بی بی چکم متبت شد هر روزباید امپول بزنم روزی ده تا قرص باید بخورم حالا میشه برام دعا کنی صلوات برام بفرستی نی نی ام صیحیح سالم بیاد بغلم سرنمازاتؤن برام دعا کنید ازخدا بخاید صیحیح سالم بیاد بغلم اللهم صل الله محمد وآل محمد{وعجل فرجهم} سال ۹۵ ۹/۹/۹۹
تو مرتب شیر بهش بده قندش نیفته بچه رو بد دستش هی تو سراون گریه کن تو هم استراحتتو کن
بعد ازدوتا بارداری پوچ که هر دوبارهم کوتاژشدم بعد عمل هسیتروسکوپی که انجام دادم بعد کلی زجری که کشیدم آبان امسال بی بی چکم متبت شد هر روزباید امپول بزنم روزی ده تا قرص باید بخورم حالا میشه برام دعا کنی صلوات برام بفرستی نی نی ام صیحیح سالم بیاد بغلم سرنمازاتؤن برام دعا کنید ازخدا بخاید صیحیح سالم بیاد بغلم اللهم صل الله محمد وآل محمد{وعجل فرجهم} سال ۹۵ ۹/۹/۹۹
اوووف یادشون افتاده نوه دارن عزیزم بخیه هم زدن برات؟
آره گلم زیاد برش برداشتم طبیعی برام خیلی سخت بود آخر سر دیگه داشتم می مردم برش رو زیاد داد بچه به دنیا اومد حتی یبار کلا ضربان قلبش داشت میرفت با اکسیژن به هوش اومدم خیلی زجر کشیدم کلا طبیعی وحشتناکه گلم البته خودم الان بیشتر درد ندارم فقط یکم بخیه ها درد دارن قبل من هم یه خانم بود اونم بچه اولش بود اونم مثل من اونقدر فریاد میزد و خودش رو میکشد من تعجب کردم بعد که به من آمپول فشار زدن وای نکن برات عزیزم هی می گفتن معذرت میخوام زور بزن ولی نمی اومد بیرون ای وای داغون بودم
خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها.... قدر لحظات رو بدانیم