2777
2789
عنوان

گریه کودک

| مشاهده متن کامل بحث + 126 بازدید | 33 پست
اگه بردیش دکتر بگو قطره بد واسعه دل دردش ارومش میکنه اروغش حتمان بگیر ک شیر بالا نیاره

اصلا نمیده دست من با روشهای قدیم داره نگه می داره دو سال بود یبار یه آب نداده دستم الان پیدا شده 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
سلام عزیزم  آقا من اینقد تو فکرتم  خوبی؟؟؟؟

داغون کرده بخدا این زن منو کلی اذیت کرده الان باز شروع شد

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عزیزم بچه دوروز ک نمیدونه بغلی بودن چیه  کامل هم شیرش بده که سیر بشه

چرا میفهمه گلم 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
اصلا نمیده دست من با روشهای قدیم داره نگه می داره دو سال بود یبار یه آب نداده دستم الان پیدا شده&nbs ...

تو بغل شما بیشتر ارامش داره چون مادر تشخص میده ولی قطره بگیر براش خودت هم رعایت کن رژیم غذایت خوب میشه     تا ۴۰روزش ک بش یهترمیشه  

بعد ازدوتا بارداری پوچ که هر دوبارهم کوتاژشدم بعد عمل هسیتروسکوپی که انجام دادم بعد کلی زجری که کشیدم آبان امسال بی بی چکم متبت شد هر روزباید امپول بزنم روزی ده تا قرص باید بخورم حالا میشه برام دعا کنی صلوات برام بفرستی نی نی ام صیحیح سالم بیاد بغلم سرنمازاتؤن برام دعا کنید ازخدا بخاید صیحیح سالم بیاد بغلم اللهم صل الله محمد وآل محمد{وعجل فرجهم} سال ۹۵                               ۹/۹/۹۹
عزیزم خوبم خودم فدات شم مادرشوهر بیشعور اومده خونه ام نمی ره از ظهر اومده وای اعصابم کرده بچه رو به ...

اوووف 

یادشون افتاده نوه دارن

عزیزم بخیه هم زدن برات؟

مــن،دلم روشن است...خــدا هنوز دوستمــان دارد ⁦♥️⁩🙃⁩
بدنشو با روغن کنجد یا زیتون ماساژ بدین  مطمئن بشید که سیر میشه  زیاد لباس گرم نپوشونیدش ...

فک کنم سیر نمیشه 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم

[QUOTE=130182924]چرا میفهمه گلم [/QU 

تو مرتب شیر بهش بده قندش نیفته بچه رو بد دستش هی تو سراون گریه کن تو هم استراحتتو کن

بعد ازدوتا بارداری پوچ که هر دوبارهم کوتاژشدم بعد عمل هسیتروسکوپی که انجام دادم بعد کلی زجری که کشیدم آبان امسال بی بی چکم متبت شد هر روزباید امپول بزنم روزی ده تا قرص باید بخورم حالا میشه برام دعا کنی صلوات برام بفرستی نی نی ام صیحیح سالم بیاد بغلم سرنمازاتؤن برام دعا کنید ازخدا بخاید صیحیح سالم بیاد بغلم اللهم صل الله محمد وآل محمد{وعجل فرجهم} سال ۹۵                               ۹/۹/۹۹
مرسی عزیزم فرات مادرشوهر بذاره زنه بیشعور برداشته آب قند داده باعث شده با شوهرم هم دعوام بشه 

واای خدایا 

آب قند آخه چرا 

غصه نخور عزیزم ولش کن 


مــن،دلم روشن است...خــدا هنوز دوستمــان دارد ⁦♥️⁩🙃⁩
فک کنم سیر نمیشه 

قرص شیر افزا بخور، اگه خواستید شیرخشک بدید حتمن حتمن با قاشق بدید با شیشه ندیدو

شیرخشک گیگوز بگیر 

هنر بزرگ هنر فاصله هاست .آدمها زیاد نزدیک باشند میسوزند و زیاد دور بمانند یخ میزنند،پیدا کردن نقطه درست از فاصله ها رنج و ریاضت بسیار میخواهد                 
داغون کرده بخدا این زن منو کلی اذیت کرده الان باز شروع شد

عزیزم خودتو ناراحت نکن 

ولی خدایی آب قند دیگه خیلی بد بوده 

گوش نده کار خودتو بکن فقط 

خداروشکر که خوبین 

سرابی جونم 

مــن،دلم روشن است...خــدا هنوز دوستمــان دارد ⁦♥️⁩🙃⁩
فک کنم سیر نمیشه 

راستی قطره شیرافزا بگیر بخور حتما

عزیزم بعد زایمان طبیعی ممنوعیت غذاخوردن نداری؟ همه چی گفتن بخور؟ و اینکه دیگه عادی مثل قبل همه چی؟

مــن،دلم روشن است...خــدا هنوز دوستمــان دارد ⁦♥️⁩🙃⁩
اوووف  یادشون افتاده نوه دارن عزیزم بخیه هم زدن برات؟

آره گلم زیاد برش برداشتم طبیعی برام خیلی سخت بود آخر سر دیگه داشتم می مردم برش رو زیاد داد بچه به دنیا اومد حتی یبار کلا ضربان قلبش داشت میرفت با اکسیژن به هوش اومدم خیلی زجر کشیدم کلا طبیعی وحشتناکه گلم البته خودم الان بیشتر درد ندارم فقط یکم بخیه ها درد دارن قبل من هم یه خانم بود اونم بچه اولش بود اونم مثل من اونقدر فریاد میزد و خودش رو میکشد من تعجب کردم بعد که به من آمپول فشار زدن وای نکن برات عزیزم هی می گفتن معذرت میخوام زور بزن ولی نمی اومد بیرون ای وای داغون بودم

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
آره گلم زیاد برش برداشتم طبیعی برام خیلی سخت بود آخر سر دیگه داشتم می مردم برش رو زیاد داد بچه به دن ...

واای عزززیزم

خداروشکر بدنیا اومد 

آره خیلی سخته واقعا 

الحمدلله بسلامت اومد 


مــن،دلم روشن است...خــدا هنوز دوستمــان دارد ⁦♥️⁩🙃⁩
آره گلم زیاد برش برداشتم طبیعی برام خیلی سخت بود آخر سر دیگه داشتم می مردم برش رو زیاد داد بچه به دن ...

نینی شما چقد بود قدووزنش ؟

مــن،دلم روشن است...خــدا هنوز دوستمــان دارد ⁦♥️⁩🙃⁩
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز