2777
2789
عنوان

یارانه

| مشاهده متن کامل بحث + 1631 بازدید | 144 پست
اره .حتی حق بیمه ما نسبت به خودشون بیشتر بود 

خب این چه کاری بوده ؟ یعنی اگه شوهرتون زنده بود نمیتونست بازنشسته بشه ؟

کارش چی بود ؟

بر ما گذشت نیک و بد اما تو روزگار ، فکری به حال خویش کن این روزگار نیست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اتفاقا این باعث شده بیکارن بیشتر میخوره باشگاه فوتبال میره بدنسازی نمیره نمیدونم  پس شوهرت چرا ...

شوهر من معتاد نبود مصرف نمیکرد هیچی .اون روز نمیدونم چه اتفاقی چجوری شده بود که شربت متادون خورده بود حالش بدشده بود دوستاش برده بودن بیمارستان به ما اخرشب ساعت ۱۲زنگ زدن گفتن حالش بد شده وزیر کتک های پدرشوهرم گفتن چی مصرف کرده

خب این چه کاری بوده ؟ یعنی اگه شوهرتون زنده بود نمیتونست بازنشسته بشه ؟ کارش چی بود ؟

نه بازنشسته نمیشد .هیچی هر چندوقت یکبار سه ماه سال میرفت سرکار کار بخصوصی نداشت بیشتر جیب بابابخور بود.اون سه ماهی که میرفت سرکار واقعا سنگ تموم میزاشت توکارش

نه بازنشسته نمیشد .هیچی هر چندوقت یکبار سه ماه سال میرفت سرکار کار بخصوصی نداشت بیشتر جیب بابابخور ب ...

عجججب

بر ما گذشت نیک و بد اما تو روزگار ، فکری به حال خویش کن این روزگار نیست
اخه دوست دارم دلیلشوبدونم چرا ازدواج نکردین

من خودم چون استرس دارم واس انتخاب تا یجایی میرم و پشیمون میشم الانم میترسم نامزد دارم اولش خیلی راضی بودم خیلی دوسش داشتمو دارم اما هرچی ب عقد نزدیکتر میشیم بیشتر میترسم و حس پشیمونی میاد سزاغم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز