من هنوز هیچکار نکردیم فعلا بابام نمیره با پدرشوهرم حرف بزنه .برای انحصار وراثت پدرشوهرم اقدام کرد خبر ندارم پدرشوهرم هیچی نمیگه .بابام نمیره حرف بزنه میگه اونا اول باید صداکن تا حرف بزنیم .فعلا خونه بالامم تا تکلیفم مشخص بشه خونه خودم که دیگه نمیرم جابه جامیشم