بله منم ۲ هفته پیش زدم.
با رعایت نکات بهداشتی برو.
صبح زود برو که خلوت باشه.
اگه شلوغ بود تو ماشین بشین تا نو بتت بشه.
زیر انداز هم برای بچه بردار.
قد و وزنش رو هم انجام نده. .
اومدی خونه هم لباسارو زود عوض کن
خود واکسن هم برای دختر من هیچ عارضه ای نداشت نه درد و نه تب.
به حدی که فقط همون ۱ بار قبل از و اکسن بهش استا ،دادم