2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

با۴۰۳۰تماس بگیرمیگن راهنمایی میکنن که بزنی یانه ولی درکل معلوم نیس تاکی این شرایط هست ولی خب بچه تب میکنه یکم شدیداصلانبایدبخوابی شب اول بایداگه میشه نوبتی باهمسرت روی سربچه بشینیدتب سنج حتماداشته باشی وقطره تب برسرساعت بدی وپاشویه بااب ولرم من به بچم تندتندابمیوه طبیعی دادم چون هرچی ادرارکنه تبش میادپایین دخترمن عاشق اب هندوانه بود شماببین بچت به چه ابمیوه ای علاقه داره اماده داشته باش بعضی ازبچه هام فرداش کمی تب میکنن انشاالله که سبک ردمیکنه

💔مائیم که بی هیچ سرانجام خوشیم💔

عزیزم من بیست اسفند زدم.خیلی زجر کشیدم با خودم کلتجار رفتم به بهداشت زنگ زدم به دکتر زنگ زدم یکی خواستم ببرم خواستم نبرم.آخرسر اینجا خانوما گفتن شیوع زیاد شه از مراکز بهداشت کمک میگیرن. دکترشم گفت وضعیت مشخص نیس که بگم صبر کن.فکر کنم هم ۱۸ ماهگی رو یه ماه میشه به تاخیر انداخت.خلاصه بردیم...

اگر زايمان احيانا بدن رو داغون نكنه،قطعا شيردهي اين كارو ميكنه.بريد مادراتونو بغل كنيد و ببوسيد و ازشون طلب حلاليت كنيد 🌷❤️

دخترمنم ۲اردیبهشت بایدبزنه 

همیشه اون مرکزگ میبرم پزشک هم معاینه میکنخ بعدک تاییدکردواکسن میزنن نمیخوام ببرم پیش پزشک قدووزن هم نمیزارم فقط واکسن بزنه بزش گردونم 

وخدایی که بشدت کافیست

بله منم ۲ هفته پیش زدم.

با رعایت نکات بهداشتی برو.

صبح زود برو که خلوت باشه.

اگه شلوغ بود تو ماشین بشین تا نو بتت بشه.

زیر انداز هم برای بچه بردار.

قد و وزنش رو هم انجام نده. .

اومدی خونه  هم لباسارو زود عوض کن 

خود واکسن هم برای دختر من هیچ عارضه ای نداشت نه درد و نه تب.

به حدی که فقط همون ۱ بار قبل از و  اکسن بهش استا ،دادم

چه بی انصاف بود کسی که اولین بار زن را جنس مخالف نامید ، زن جنس مکملی است که اگر نبود زندگی به دل هیچ مردی نمی نشستl
خودکادراونجارعایت میکردن؟بیشترنگران اونام که به خاطرکنترل قدوزن ودورسرآلوده بشه

من ۱۷ اسفند بردم . ماسک و دستکش زدم بچمم بغلم . دستمو هیچ جا نزدم یه مشما هم بزدم انداختم زیر بچه. اومدیم خونه همه لباسامونو شستم. خانمه هم لباس مخصوص تنش بود و دستکش و ماسک و با الکل ضد عفونی کرد میزشو‌ قد و وزنم نکرد فقط واکسن زد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز