2777
2789
عنوان

طلاق

401 بازدید | 25 پست

به نظرتون یه زندگی بدون عشق بهتره تواین وضعیت یا اسم طلاق رو یه زن بودن تویه این جامعه که زنا تویه همه چیز مقصرن و به خصوص وقتی مطلقه بشی دیگه نگاهت کلا فرق می‌کنه بهت حتی نگاه خوانوادت 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم تاپیک قبلیتو خوندم

از کجا معلوم طلاق گرفتی با یکی که از این بهتره ازدواج کنی؟ 

دوست داشتن اوایل زندگی و تو نامزدی مطرحه

بعدش تو میمونی و اخلاق و شخصیت شوهرت... 

اگه اینا خوب نباشه حتی عاشقش هم باشی زندگی برات زهر میشه..! 

هیچوقت اینجوری توجیه نکن که رفتار فلان آخوند باعث شد از دین زده بشم!!! چون رفتار یه پزشک، تو رو از علم و توصیه های پزشکی زده نمیکنه!!! 
از لحاظ مالی نه اونقدر که بتونم جدا زندگی کنم حقوق کارمندی بچم ندارم اگر طلاق بگیرم باید پیش خوانواد ...

ببین به نظرم باید شما برای دل خودت به خودت برسی . شادی های خودت رو هم داشته باشی . همش انتظار نداشته باشی با شما حرف بزنه. چند سال ازدواج کردی ؟

از لحاظ مالی نه اونقدر که بتونم جدا زندگی کنم حقوق کارمندی بچم ندارم اگر طلاق بگیرم باید پیش خوانواد ...

ضمناً حتماً پیش چند تا مشاور باتجربه برو

متولد 79 هستی؟ 

چی شد زود ازدواج کردی؟ 

هیچوقت اینجوری توجیه نکن که رفتار فلان آخوند باعث شد از دین زده بشم!!! چون رفتار یه پزشک، تو رو از علم و توصیه های پزشکی زده نمیکنه!!! 
نه اون الکیه ۲۵سالمه 

از اول شوهرتو دوست نداشتی؟ 

الان احساست بهش چطوریه؟ ازش انزجار داری یا دوستش نداری؟ 

هیچوقت اینجوری توجیه نکن که رفتار فلان آخوند باعث شد از دین زده بشم!!! چون رفتار یه پزشک، تو رو از علم و توصیه های پزشکی زده نمیکنه!!! 

ببین گلم من تاپیک قبلی تون رو خوندم . شما خودت گفتی که عصبیش میکنی که دست بزن پیدا کرده . ما اگه نتونتیم تو این زندگیهامون که به نسبت نرمال هست خوشبخت باشیم . توی هیچ زندگی هم نمی تونیم . باید راهکار هایی پیدا کنی که زندگی رو شاد کنی . به علایق همسرت توجه کن . مثلا میشه تاپیک بزنی برای شاد شدن زندگیتون

ببین گلم من تاپیک قبلی تون رو خوندم . شما خودت گفتی که عصبیش میکنی که دست بزن پیدا کرده . ما اگه نتو ...

👌👌👌

هیچوقت اینجوری توجیه نکن که رفتار فلان آخوند باعث شد از دین زده بشم!!! چون رفتار یه پزشک، تو رو از علم و توصیه های پزشکی زده نمیکنه!!! 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز