sadhegh مدیر عضویت: 1398/09/22 تعداد پست: 1055 عنوان تعیین جنسیت | مشاهده متن کامل بحث + 183 بازدید | 22 پست سلام دوستان .من الان ۱۷ هفته هستم.من دوبار سونو دادم چندوقت پیش .اما هیچکدوم بهم جنسیتو نتونستن بگن اون سونوگرافو منظورمه.چطور میشه فهمید . 1399/01/05 | 20:09 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ملکاجووون عضویت: 1398/06/24 تعداد پست: 8881 ممنون گلم میگی از چه لحاظ از رو علایمت.مخصوصا مادر دختر سرمایی میشه خودمم سر دخترم تا4-5ماهگیم سرمایی بودم لایک نکن لدفن.🛑درخاست دوستی ممنوع .تشکر
خوا عضویت: 1398/05/03 تعداد پست: 18169 از رو علایمت.مخصوصا مادر دختر سرمایی میشه خودمم سر دخترم تا4-5ماهگیم سرمایی بودم چه جالب بنظرتون چرا دوست دختر رونالدو چشم نمیخوره ولی خانومای اطراف من فرت فرت چشممیخورن
sadhegh مدیر استارتر عضویت: 1398/09/22 تعداد پست: 1055 صددرصد پسره بچت. مطمینم واقعا.عزیز برای من اصن مهم نیست.راستش همسرم بنده خدا خیلی دوست داره.دوست دارم اون خوشحال بشه.خیلی سختی کشیده
ملکاجووون عضویت: 1398/06/24 تعداد پست: 8881 واقعا.عزیز برای من اصن مهم نیست.راستش همسرم بنده خدا خیلی دوست داره.دوست دارم اون خوشحال بشه.خیلی سخ ... انشاءالله سالم باشه وصالح. همسرتون پسر دوس داره؟ بیشتر مردا هم جنس خودشون دوس دارن باشه لایک نکن لدفن.🛑درخاست دوستی ممنوع .تشکر
sadhegh مدیر استارتر عضویت: 1398/09/22 تعداد پست: 1055 انشاءالله سالم باشه وصالح. همسرتون پسر دوس داره؟ بیشتر مردا هم جنس خودشون دوس دارن باشه اره عزیز پسر دوسداره
sadhegh مدیر استارتر عضویت: 1398/09/22 تعداد پست: 1055 من تو سونو آنومالی 18 هفته و 5 روز بهم گفت من یه هفته دیگه میشه ۱۸ .ینی اونموقع برم میگه.اخه دفعه قبلا رفتم نتونستن بگن.شاید دستگاشون قدیمی بود
مسافر_تنها1 عضویت: 1392/04/08 تعداد پست: 3060 مجبور نیستین جواب بدین شما بد برداشت نكنين عزيزم چون حالت هاتونم توضيح نداده بودين. 😘 عادت ندارم درد دلم را به همه کس بگویم پس خاکش میکنم زیر چهره خندانم تا همه فکر کنند نه دردی دارم و نه قلبی......
sadhegh مدیر استارتر عضویت: 1398/09/22 تعداد پست: 1055 بد برداشت نكنين عزيزم چون حالت هاتونم توضيح نداده بودين. 😘 بله درسته.یوقتا ادم منظورشو درست نمیرسونه مخاطبش بدمتوجه میشه.گفتم شاید باید جایی برم که بفهمن یا جوردیگه