2789
عنوان

چه حیف شد

158 بازدید | 13 پست

دخترم الان ۶ ماهشه اوج بامزگیشو قشنگیشو تپلیش...حیف تو خونه قرنطینه ایم ..خواهرامو مامانم یکسره ناراحتن میگن حیف شد این روزای دخملو از دست دادیم😩مادرشوهرم اینام ناراحتن...

حیف شد😐😐واقعااااا

الان دوباره مامانم زنگ زد گفت دلمون داره میترکه براش 😢😢😭😭

پسر من که راه افتاده🙄🙄🙄

یاد گرفتم که:  ۱-با احمق بحث نکنم و بگذارم در دنیای احمقانه خویش خوشبخت باشد😏. ۲-با وقیح جدل نکنم چون چیزی برای از دست دادن ندارد و روحم را تباه میکند😕. ۳-از حسود دوری کنم چون اگر دنیا را به او تقدیم کنند باز از من بیزار خواهدبود 😑. ۴-تنهایی را به بودن در جمعی که به ان تعلق ندارم ترجیح دهم👌👌

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خب با ایمو تصویری ارتباط داشته باشین درست نمیشه بغلش کرد ولی لااقل شیرینیهاش رو میبینن

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                 اباعبدلله الحسین علیه السلام                                                                        فقط ظهور امام زمانم
بهداشت داریم ولی هیج کدوم نمیترسیم  . نه واسه چی؟ بیشترمون زیاد از خونه خارج نمیشیم. رابطه بین ...

خب مرداتون که حتما خارج میشن...ماهم همه خونه ایم..ولی مردامون سرکار میرن و خرید اینا میکنن

خب مرداتون که حتما خارج میشن...ماهم همه خونه ایم..ولی مردامون سرکار میرن و خرید اینا میکنن


به نظرم نیاز به وسواسی زیاد نداره. سیستم دفاعی بدن قوی باشه مشکلی پیش نمیاد. ماهم مون مرتب عسل طبیعی میخوریم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792