بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
یاد گرفتم که: ۱-با احمق بحث نکنم و بگذارم در دنیای احمقانه خویش خوشبخت باشد😏. ۲-با وقیح جدل نکنم چون چیزی برای از دست دادن ندارد و روحم را تباه میکند😕. ۳-از حسود دوری کنم چون اگر دنیا را به او تقدیم کنند باز از من بیزار خواهدبود 😑. ۴-تنهایی را به بودن در جمعی که به ان تعلق ندارم ترجیح دهم👌👌
از بس اذیتش کردن . من به شدت به تاثیر فشار روحی رو مشکلات جسمی اعتقاد دارم
دوساله که مربضه
یاد گرفتم که: ۱-با احمق بحث نکنم و بگذارم در دنیای احمقانه خویش خوشبخت باشد😏. ۲-با وقیح جدل نکنم چون چیزی برای از دست دادن ندارد و روحم را تباه میکند😕. ۳-از حسود دوری کنم چون اگر دنیا را به او تقدیم کنند باز از من بیزار خواهدبود 😑. ۴-تنهایی را به بودن در جمعی که به ان تعلق ندارم ترجیح دهم👌👌
1-از گناه تنفر داشته باش نه از گناه کار. 2-اگرروزی دشمن پیدا کردی بدان که درهدفت موفق بودی3-اگرروزی خیانت دیدی بدان قیمتت بالاست4-اگرروزی ترکت کردند بدان باتو بودن لیاقت میخواهد
از بس اذیتش کردن . من به شدت به تاثیر فشار روحی رو مشکلات جسمی اعتقاد دارم
چرا اذیت؟🤨
ما کوچیکا خدامون بزرگه کاربر آنا 767676 سابقم فقط اون خط فاصله اضافه شده کی میگه خدا رو نمیشه دید؟؟؟ من سالهاست خدا رو تو چشمان مادرم میبینممن به قربان خدا چون که مرا که غمگین دید بهر خوشحالی من، در دلم انداخت تورا.....