2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مام حقوقمون دوتومنه با حق اولاد و اینا تازه میشه دو تومن ولی ثبت نام کردیم چون چند سال دیگه حقوقا بی ...

آخه بدبختی من همون پیش پرداختم ندارم تا 100تومن باید داشته باشی درسته؟

نه اولش ۳۰ تومن . تا وقتای بعدی که دوباره اعلام کنن. طلاو ماشین اگه داشتی میفروختی خوب بود

نه بابا هیییچی نداریم.مگه اقساطش از دوسال دیگه شروع میشه که شما میگی دوسال دیگه مثل 500تومنه و عادیه؟


دیگه حسابشو بکن این مثلا حداقلشه. تازه اینم گیر همه نمیاد محدوده

عزیزم توضیح میدی چیه؟ اولش چقد باید بدی؟ خونه رو کی تحویل میدن؟ همون مسکن مهره؟

خدایا شکرت ب خاطر روزهای خوبی ک پیش رومه😍😍😍
نه بابا هیییچی نداریم.مگه اقساطش از دوسال دیگه شروع میشه که شما میگی دوسال دیگه مثل 500تومنه و عادیه ...

آره دیگه چون دوسال دیگه تحویل میدن اگه بخوان بدن. بعدعدشم نهایتش دوسال سختی زیاد بکشی ولی بعدش ارزش داره دیگه خونه داری

عزیزم توضیح میدی چیه؟ اولش چقد باید بدی؟ خونه رو کی تحویل میدن؟ همون مسکن مهره؟

مسکن ملی هست که تقریبا همون مسکن مهره ولی با کیفیت تر . بستگی به متراژ داره ولی تقریبا متری ۲۵۰۰ میشه اولشم گفتن ۳۰  تومن باید بدن ماهی ۱۵۰۰ تا ۲ میلیونم قسطشه بعد دوسال میگن میدن  فقطم به کسایی که شرایطشو دارن میدن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز