من حدود ۹ روزه که اقدام کردم و توی تایم تخمک گذاریم ی روز درمیون رابطه داشتم الان سینه هام درد میکنه و زیر دلم خیلی ضعف میره ددست عین پریود گاهی هم پهلو درد دارم که زود قزع میشه حدود ۱۰ روز دیگه هم پریودمه به نطرتون علائم بارداریه؟
نه عزیزم بخاطر اینه که انقدر فکر میکنی انقدر فکر نکن امیدم نده چون وقتی پریود بشی دنیا رو سرت خراب میشه انگار اینا از تجربیات خودمه ایشالا که تو حامله بشی این ماه
وزن فعلی ۷۷ وزن هدف ۶۷ ده کیلو اضافه وزن 😝من میتونم🤞🏻🌈
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
اخه تو این روزا که ادم تو خونه زندانی شده فکر ادم به هیچی مشغول نمیشه که مدام فکرت ازاده واسه همین ۲ ...
منم ماه قبل اقدام داشتم منتظر بودم و با دماسنج دمای بدنمو میگرفتم امروز موعد پری بود و خوب پری شدم خیلی حالم بد بود از صبح ناراحتم دوست داشتم زار بزنم رفته بودم پیش یک خانوم فال گرفته بودم میگفت تا سه سال دیگه بچه دار نمیشی خیلی ناراحتم نمیدونم راسته دروغه بچه دارمیشیم نمیشیم خداداند ......البته از زندگیمم راضی نیستم دلم میخواد یک امید به زندگی داشته باشم و انقدر تنها نباشم
وزن فعلی ۷۷ وزن هدف ۶۷ ده کیلو اضافه وزن 😝من میتونم🤞🏻🌈
منم ماه قبل اقدام داشتم منتظر بودم و با دماسنج دمای بدنمو میگرفتم امروز موعد پری بود و خوب پری شدم خ ...
الهیییی عزیزم ان شا الله خدا کمکت کنه میفهمم چ میگی خیلی حس بدیه من ۷ ماهه درگیر بیماریه ای تی پی (بیماری خود ایمنی کمبود پلاکت)بودم و بارااریمو عقب انداختم انقدر الان از لحاظ روحیه ضعیفم که مدام به خدا میگم همین ماه بشه من تحملشو ندارم