2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من هرسال هفتسینمو اینقدر با ذوق میچیدم

کلی جام شیشه ای رنگ میکردم 

پارچه میخریدم

گل درست میکردم 

امسال فقط دارم روزارو میشمارم تموم شه برسیم به ۲۰ فروردین بلکه این خاک برسر فروکش کنه

حال من خوب است اما با ❤ تو ❤ بهتر میشوم / آخ...تا میبینمت یک جور دیگر میشوم   خدا جونم خودت مواظب پسرم باش🌸(فَاللّه خَيْرٌحافِظاً وَ هُوَ اَرْحَمُ الرّاحِمينَ)  🌸🌸ممنونم بابت همه چي خداي مهربونم🙏
20 فروردین هم که بشه میگن اوجش دو هفته دیگه است    فعلا که همش داره اضافه میشه

آره الان اضافه میشه

ولی رفته رفته خود ویروس جونش کمتر میشه

تا یه جایی تو اوجه بعدش ثابت میشه و نزولی

مثل چین

حال من خوب است اما با ❤ تو ❤ بهتر میشوم / آخ...تا میبینمت یک جور دیگر میشوم   خدا جونم خودت مواظب پسرم باش🌸(فَاللّه خَيْرٌحافِظاً وَ هُوَ اَرْحَمُ الرّاحِمينَ)  🌸🌸ممنونم بابت همه چي خداي مهربونم🙏
امسالم یه تجربه ی تازس از کنار هم بودن لذت ببریم 

تجربه ی بدیه

انشاءالله دیگه هیییچ وقت پیش نیاد


حال من خوب است اما با ❤ تو ❤ بهتر میشوم / آخ...تا میبینمت یک جور دیگر میشوم   خدا جونم خودت مواظب پسرم باش🌸(فَاللّه خَيْرٌحافِظاً وَ هُوَ اَرْحَمُ الرّاحِمينَ)  🌸🌸ممنونم بابت همه چي خداي مهربونم🙏
من قول شرف میدم امسال از همه سال ها بهترین باشه .....انشالله 

سالی که نکوست از بهارش پیداس😐😑

حال من خوب است اما با ❤ تو ❤ بهتر میشوم / آخ...تا میبینمت یک جور دیگر میشوم   خدا جونم خودت مواظب پسرم باش🌸(فَاللّه خَيْرٌحافِظاً وَ هُوَ اَرْحَمُ الرّاحِمينَ)  🌸🌸ممنونم بابت همه چي خداي مهربونم🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز