2777
2789
عنوان

خرید!!😔

| مشاهده متن کامل بحث + 280 بازدید | 16 پست
خوبکاری کردی.گوشت رو از دیجی کالا دیدم‌همه میگفتن کیفیت نداشت... میترسم‌شوهرم‌بره قصابی همون‌موقع چ ...

منم میترسم. خریدامو انلاین انجام میدم. نون هم خودم میپزم. فعلا اصلا بیرون نمیریم. البته هر چقدر ما رعایت میکنیم بازم یه عده زبون نفهم بیرون دنبال خرید عید هستن و یکسره این ویروس در حال گردشه. ولی دیگه چاره ایی نیست. 

دارم وسایلمو میفروشم. عکس همه رو تو پیج گذاشتم.اگه خواستی یه نگاه بنداز شاید چیزی احتیاج داشتی.😘😘 mohajerat_forush


من که هیجا نمیرم خریدم نه برای عید به صورت کلی چون یه سری لباسام و یه سری وسایل خونه رو باید دیگه عوض میکردم همرو از این سایته خریدم و خیالم راحت شد هم معتبرن هم دیگه نمیرفتم بیرون کلی بگردم بابا هروقت میرفتم بیرون دیوونه میشدم باید میومدم هم خودم و هم کل خونه رو ضدعفونی میکردم وسواس میشدم الان دیگه راحت حتی خواروبار و شوینده و همه چیو یاد گرفتم از این سفارش میدم این لینکشم دوستم که اونجا کار میکنه داده مال خود کارمنداست هربار یه تخفیف هم میخوره به خربدام 

https://affstat.adro.co/click/ef1c1119-3c34-4ca2-9e6d-4d0fad3e5df6

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز