2789
عنوان

پریود😖

178 بازدید | 20 پست

سلام دوستان من سیکل پریود منظمی دارم، ولی فوق العاده درد دارم‌، کمردرد، پادرد، دل درد انقد که از شدت درد بالا میارم😞

شمام اینطورید؟ چیکار کنم دردم کمتر شه؟

ماه قبل انقد حالم بد بود که آمپول و سرماینا زدم

دیشب خیلی حالم بد بود ولی بخاطره این شرایط موندم خونه دکتر نرفتم، ممنون میشم راهکاراتونو بگید بهم🌸

خدایا هزاران هزار بار شکر✨🌈

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم اینطوری ام . هیچی دوتا مسکن میخورم ، دراز میکشم ی آهنگ غمگینم میزارم گریه میکنم ، با اینکه مسکن میخورم تازه بعد از ۸ ساعت ی کم آروم میشم باروت میشه

من حتی خودمم درست نمیشناسم چ برسه ب بقیه🙃

عزیزم باید شروع کنی به ورزش کردن پیاده روی کن روزی نیم ساعت البته باید کلا ورزش کنی نه اینکه فقط موقع پریودی اینجور بهتر میشی خواهر شوهر منم مثل توئه رفته بود دکتر اینو بهش گفته بود

منم اینطوری ام . هیچی دوتا مسکن میخورم ، دراز میکشم ی آهنگ غمگینم میزارم گریه میکنم ، با اینکه مسکن ...


آخی عزیییززمم،، من معدم حساس شده نمیتونم قرص بخورم، شیاف میزارم ولی خب درد دارم، گاهی وقتا خیلی خوبم ولی گاهی وقتا انقد زیاده که احساس میکنم شاید بمیرم از شدت درد😣

خدایا هزاران هزار بار شکر✨🌈
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز