2789

من ایلامم

تو مرا جان و جهانی❤💍❤M     من همینم که میبینی...مغازه نیستم که به سلیقت دکور بزنم.     به من نگین التماس دعا..تو بارگاه الهی بفهمن با من در ارتباطین براتون گرون تموم میشه😂😓.      فضای مجازی تا جایی خوبه که پای فامیلا توش باز نشه..که اگه باز بشه میشه فضای جاسوسی😐       ساعت۳صبح از پارتی بر میگردین خانوادتون چیزی بهتون نمیگن؟من۱۲به بعد نمیرم دسشویی که نفهمن بیدارم😕

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خب چ خبره اونجا😓

یک نفر گرفته ک رونا

تو مرا جان و جهانی❤💍❤M     من همینم که میبینی...مغازه نیستم که به سلیقت دکور بزنم.     به من نگین التماس دعا..تو بارگاه الهی بفهمن با من در ارتباطین براتون گرون تموم میشه😂😓.      فضای مجازی تا جایی خوبه که پای فامیلا توش باز نشه..که اگه باز بشه میشه فضای جاسوسی😐       ساعت۳صبح از پارتی بر میگردین خانوادتون چیزی بهتون نمیگن؟من۱۲به بعد نمیرم دسشویی که نفهمن بیدارم😕
منم ایلام 😅

افیش ارت😍

تو مرا جان و جهانی❤💍❤M     من همینم که میبینی...مغازه نیستم که به سلیقت دکور بزنم.     به من نگین التماس دعا..تو بارگاه الهی بفهمن با من در ارتباطین براتون گرون تموم میشه😂😓.      فضای مجازی تا جایی خوبه که پای فامیلا توش باز نشه..که اگه باز بشه میشه فضای جاسوسی😐       ساعت۳صبح از پارتی بر میگردین خانوادتون چیزی بهتون نمیگن؟من۱۲به بعد نمیرم دسشویی که نفهمن بیدارم😕

ولی من گلو درد شدید دارم. اب دهنمو نمیتونم قورت بدم. تب و لرز و سردرد و سرگیجه هم.. البته علایم سرماخوردگی هم همینه دیه... الان اکثرا سرماخوردن

من به معجزه خدایی ایمان دارم که از دل پهنه های منجمد برف، گل یخ را میرویاند
خیش منیش ایلام😍

خیش خیش😘

تو مرا جان و جهانی❤💍❤M     من همینم که میبینی...مغازه نیستم که به سلیقت دکور بزنم.     به من نگین التماس دعا..تو بارگاه الهی بفهمن با من در ارتباطین براتون گرون تموم میشه😂😓.      فضای مجازی تا جایی خوبه که پای فامیلا توش باز نشه..که اگه باز بشه میشه فضای جاسوسی😐       ساعت۳صبح از پارتی بر میگردین خانوادتون چیزی بهتون نمیگن؟من۱۲به بعد نمیرم دسشویی که نفهمن بیدارم😕
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792