2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من خودم يه اسم دوست داشتم ولي انقدر همه گفتن زشته نااميد شدم 

چی

بعد از ۴ سال باردار شدم😍 هر دکتری میرفتم میگفت سالمی از خدا بخواه خداهم بعد ۴ سال دعاهامو مستجاب کرد شکرت🤲اون صبحی که دیدم بی بی چکم مثبت شد کل سختی ها و گریه ها و انتظارهای اون ۴ سال رو فراموش کردم 😍❤ان شالله خدا قسمت همه اقدامی ها بکنه ❤
خيليا البته بيشتر مجازي  چون فك كنم رودروايسي شون كمتره

نه عزیزم اسم گله دیگه

خیلیم قشنگه

کلا مجازیا عادت دارن میزنن تو ذوق آدم

یه چایی بخوریم؟ ☕️🍰تاپیک های قبل از ۱۸ ام دی ۱۴۰۴ ( ۱۰/۱۸) مال من نیستن❤️ از بیکاری با کاربری دوستم اینجام🌝😂

خيليا البته بيشتر مجازي  چون فك كنم رودروايسي شون كمتره

خدا خیرشون بده که بدون رودربایستی گفتن یکمی دقت کن تو انتخابت تک و خاص بودن مهم نیس معنا و زیبا بودن مهم تره 

اخه خداییش دیگه اسم همه گل ها را نباید گذاشت

به پشم های خود بیاموز که هر تاپیکی ارزش ریختن ندارد🙃🙃
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز