2777
2789
هر چی که دوس داری بزار به مردم و بقیه باشه حرف زیاد در میارن، اسم دختر من آنیتا ئه پدر شوهرم بی عقلم ...

ديگه وقتي اسم بچه رو گذاشتين خيلي حركت بديه اين كار كه بخوان مسخره كنن 

لطفا براي سلامتي مادرم دعا كنيد

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خدا خیرشون بده که بدون رودربایستی گفتن یکمی دقت کن تو انتخابت تک و خاص بودن مهم نیس معنا و زیبا بودن ...

من خوشم اومده بود 

ولي ديگه با ري اكشن منفي زياد روبه رو شدم خورد تو ذوقم

لطفا براي سلامتي مادرم دعا كنيد
ديگه وقتي اسم بچه رو گذاشتين خيلي حركت بديه اين كار كه بخوان مسخره كنن 

واقعا ، متاسفانه اون به عنوان یه بزرگتر و پدر باید شعورش بکشه اسم مادرشو رو بچم میزاره و صدا میکنه من نمیدونم چرا انقد اسم مادرشو دوست داشت چرا اسم دختراشو یه چیز دیگه گذاشته

واقعا ، متاسفانه اون به عنوان یه بزرگتر و پدر باید شعورش بکشه اسم مادرشو رو بچم میزاره و صدا میکنه م ...

به خدا بزرگتري ب سن و سال نيست من فقط اينو ميدونم

لطفا براي سلامتي مادرم دعا كنيد
من خوشم اومده بود  ولي ديگه با ري اكشن منفي زياد روبه رو شدم خورد تو ذوقم

خوب همینه دیگه 

شما خوشتون اومده دست ولی وقتی مثلا به ۱۰نفر بگید ۸ نفر خوششون بیاد دو نفر مخالف باشن میشه قبولش کرد یا حداقل ۵۰درصد موافق

بعد ببینید این ری اکشن منفی بعدها روی دخترتون چه تاثیر منفی میذاره

به پشم های خود بیاموز که هر تاپیکی ارزش ریختن ندارد🙃🙃
واقعا ، متاسفانه اون به عنوان یه بزرگتر و پدر باید شعورش بکشه اسم مادرشو رو بچم میزاره و صدا میکنه م ...

واقعا تاسف خورد باید واسه همچین مردی.اسم مادرش چیه؟!بگو دخترت فقط بااسم خودش واکنش بده

خوب همینه دیگه  شما خوشتون اومده دست ولی وقتی مثلا به ۱۰نفر بگید ۸ نفر خوششون بیاد دو نفر مخال ...

شايد ...

در هر صورت ممنون از راهنمايي تون🌺

لطفا براي سلامتي مادرم دعا كنيد
واقعا تاسف خورد باید واسه همچین مردی.اسم مادرش چیه؟!بگو دخترت فقط بااسم خودش واکنش بده

اسم مادرش نرگسه نمیگم اسم زشتیه یا چرا اسم مادرشو میگه ولی نباید اسم بچه منو مسخره کنه یا بگه این چه اسمیه گذاشتی هر پدر مادری خودش تصمیم گیرندست خدارو شکر دخترم زیاد نمیبینتشون

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز