2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یعنی که درد پریودی دارم میشه پریود نشم و باردار باشم،چون تو اقدامم

اره من خودم دقیقا همینطور بودم

خدایا دوباره منتظر معجزت هستم 🥺خدایا کمکم کن به زودی بی بی چکم مثبت بشه 💔لطفا برام دعا کنید .

اره گلم من اولین علامت بارداریم همین بود

چه امضا قشنگی من یکی از اون منتظرام که تو بی دریغ براش دعا کردی... دعای مادر گیراست. تو مادری. ان شا الله این طور نباشه که دعای مادرا فقط در حق اولادشون برآورده شه. دعای مادر مهربونی مثل تو در حق منم برآورده بشه... 

خدای خوبم سلام. میشه بغلم کنی? خیلی دلم گرفته. از تلاشهای بی ثمر از امیدهایی که به ناامیدی ختم میشه... چقدر تلاش کردم هر بار از خود خودت خواستم کمکم کنی با بچه ام برم کربلا... نشد من با عروسکش رفتم... به نیابت از بچه هایی که نمیدونم کی لایق داشتنشون میشم عمودهای نجف تا کربلا را رفتم... خدایا هر شب با اسباب بازی که تو حرم آقا قمر بنی هاشم بهم دادی میخوابم... خدایا من می ترسم خیلی می ترسم بغلم کن تنهام خیلی نذر کردم اما من ناامید نمیشم من از خاندان کرم ناامید نمیشم من از معدن الرساله ناامید نمیشم ازشون میخوام شفیعم نزد تو باشن... خدایا کمکم کن ناامیدی رو از همه منتظرا بگیر.جز تو کی رو دارم مگه... تو خوب خدایی هستی. خدایی که انما امره اذا اراد شیئا ان یقول له کن فیکون. پس شاکر تو میمانم.در مورد چنین خدایی باید گفت فسبحان الذی بیده ملکوت کل شیء و الیه ترجعون. من از درگاه تو ناامید نمیشوم و گمان ندارم که بر من رحم نکنی:ما هکذا الظن بک...**خدایا هزاران هزارن... هزاران بار ازت ممنونم که دلمو شاد کردی 
بله. منم هی میگفتم الانه که پریود شم. ولی اصلا فکر بارداری نکن بی خیال باش. تو این اوضاع دوست دار ...

  واقعا ؟؟؟چجوری بود دردت.؟؟هر چه خدا بخاد ولی تو اقدام بودم من قبل این که خبر کرونا برسه ،دو سه روز دیگه باید پریود بشم ،ترشحاتم زیاده و درد دارم 

یهو طرف چپ ،یا راستم تیر میکشه.

یعنی که درد پریودی دارم میشه پریود نشم و باردار باشم،چون تو اقدامم

اهااا.بله دقیقا.من خیلیییی درد پریودی داشتم پریود نشدم وبار دار بودم ۱۵روز از وقت پریودیمم گذشته بود درد پریودی داشتم

چه امضا قشنگی من یکی از اون منتظرام که تو بی دریغ براش دعا کردی... دعای مادر گیراست. تو مادری. ان شا ...

عزیزدلم منم مثل شما منتظر بودم😊

همیشه دعا میکنم ک خدا دامن منتظرارو سبز کنه

انشاالله به حق علی و اولادش به حق فاطمه زهرا تا سال دیگه یه نی نی سالم و صالح بیاد تو دلت

توکل به خدا

مطمئن باش خدا حواسش هست بهت

😘 

بهت قول میدم خیلییی زود نی نی دار میشی اصلا غصه نخور

پسر عزیزتر از جوووونم عشقم فدات شم خوش اومدی به زندگی من و بابایی ❤️ قربون لپای قشنگت بشم دنیاااااام 🌹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز