اینا علایمی ک گفتی نشونه کولیک ک رفته رفته بیشترم میشه دختر من بعد ۵۰روزگیش سرساعت ۱۰گریه میکرد تا ۳شب یکسره شیر نمیخورد
دستاش مشت میکرد نفخ داشت دلپیچه به خودش میپیچید پاهاش تو شکمش جمع میکرد صورتش اخمو بود
بعد از اون خوابش درست شد وعلایم رفلاکس پنهان داشت شیر میومد گلوش برمیگشت تو خواب انگار ی چی میخورد
بردم دکتر امپرازول داد ولی خوب نشد من همه کولیک اید کولیز پدی لاکت گریپ میکسچر همه دادم هیچ تاثیری نداشت
تازه بردمش دکتر معروف تهران برای گوراش تشخیص داد ک حساسیت ب لاکتوز داره خودم لبنبات نباید بخورم کلی دارو دارو داد۴۰۰تومن فقط پول سه تا قطره شد
یه شیرخشک براش نوشته از امروز بهش دادم باورت نمیشه از دیشب تا حالا چقد اروم شده ولی شیرخشک بدون لاکتوزه