خیلی عادی نگاه میکنه بعد یه دفعه جیغ میکشه و گریه تا حدی که رنگش تیره میشه بعد بعل میکنم یکم خوب میشه باز دوباره همونطور
به نطرتون مشکلش چیه؟خیلی هم ذق و ذوق میکنه و خودشو کش میده
به نکات زیر توجه شود: منو که یادتونه؟😍 👈 ۱-به زودی در این مکان تیکر بارداری به مدت ۹ ماه نصب میشود.تیکرم واقعی شد. برای سلامتی و پر خیر و برکت بودن و سالم و صالح بودن نی نی م دعا کنید.اجرکم عندالله ۲-بعد از آن تیکر تولد بچه هام تا یکسالگی نصب میشود.۳-ان شالله خداوند بهم دوقلو خواهد داد شاید هم ۳ قلو.هر تعداد فرزند قابل قبول است.حتی یکی.از دریافت نوزادان قبل از موعد تولد یا دچار خط و خش خوردگی یا هرگونه آسیب دیدگی معذوریم ۴-از شوخی های بیجا پرهیز شود نصب تیکر جدی است. ۵-عدم باور شما به این مساله تاثیری در نصب تیکر ندارد.۶-نصب تیکر با توسل به سرورم امام حسین ع انجام می شود.درصورت تمایل می توانید با ایشان تماس بگیرید و درخواست تیکر نمایید.همچنین می توانید از شعبه های دیگر نصب تیکر مانند شعبه علی اصغر ع و شعبه ابالفضل ع و ... درخواست نصب تیکر نمایید.۸-نامبرده بسیار سختی کشیده و داغ فرزند دیده است.از چشم داشت به بارداری و فرزند دار شدن وی به شدت پرهیز شود.حتی شما دوست گرامی.۹-تنها در صورتی مجاز به کپی امضای بنده می باشید که صرفا از موسسه امام حسین ع و یارانش و خانواده و پدرومادر و جد و فرزندانش درخواست نصب تیکر کرده باشید.در غیر اینصورت طبق قوانین کپی رایت با شما برخورد خواهد شد۱۰-خواندن هر روزه زیارت عاشورا تا ۴۰ روز از شرایط دریافت تیکر می باشد.۱۱-فرزند یا فرزندانی که به واسطه ی این موسسه و سایر شعب دریافت شوند دارای گارانتی بی قید و شرط مادام العمر خواهد بود.و من الله التوفیق 🌹 https://www.ninisite.com/discussion/topic/2788625/ختم-و-دعاهایی-مجرب-برای-بارداری?postId=90945812
مگه من گفتم بچم لبخند میزنه؟؟!شمام یه چیزی شنیدی میای میگی
من به لبخند کاری ندارم من سطر اولشو برا اون دوست محترم گذاشتم که ببینه تو نوزاد اوتیسم داریم...درضمن تو هر نوزادی علائم خاصی داره..فقط خواستم اطلاعاتمو در اختیار بزارم که ظاهرا همه راجب این موضوع جبهه میگیرن
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
این هی جیغ میکشه و آروم نمیشه و فقط برا یه لحظه آرومه و دوباره جیغ میکشه و...این میتونه یکی از نشونه هاش باشه اما نه تو هر نوزادی...منم گفتم انشالله که نیس
این هی جیغ میکشه و آروم نمیشه و فقط برا یه لحظه آرومه و دوباره جیغ میکشه و...این میتونه یکی از نشونه ...
ایشالله ک خدا بهت یه بچه سالم بده عزیزم ولی همه بچه ها تقریبا الام همشون کولیک دارن ک قولنج نوزادی دلپیچه ست یه وقت بچت گریه کرد نا اروم شد بدون کولیک رو بچت الکی عیب ایراد نزاری
شیرمو که میدم تا چند ساعت گریه میکنه البته مطمین نیستم بخاطر اونه یا نه
با رابط سینه شیر میدم
زیاد شیر ندارم مثلا بدوشم هر سه روز ۳۰ سی سی دارم!
به نکات زیر توجه شود: منو که یادتونه؟😍 👈 ۱-به زودی در این مکان تیکر بارداری به مدت ۹ ماه نصب میشود.تیکرم واقعی شد. برای سلامتی و پر خیر و برکت بودن و سالم و صالح بودن نی نی م دعا کنید.اجرکم عندالله ۲-بعد از آن تیکر تولد بچه هام تا یکسالگی نصب میشود.۳-ان شالله خداوند بهم دوقلو خواهد داد شاید هم ۳ قلو.هر تعداد فرزند قابل قبول است.حتی یکی.از دریافت نوزادان قبل از موعد تولد یا دچار خط و خش خوردگی یا هرگونه آسیب دیدگی معذوریم ۴-از شوخی های بیجا پرهیز شود نصب تیکر جدی است. ۵-عدم باور شما به این مساله تاثیری در نصب تیکر ندارد.۶-نصب تیکر با توسل به سرورم امام حسین ع انجام می شود.درصورت تمایل می توانید با ایشان تماس بگیرید و درخواست تیکر نمایید.همچنین می توانید از شعبه های دیگر نصب تیکر مانند شعبه علی اصغر ع و شعبه ابالفضل ع و ... درخواست نصب تیکر نمایید.۸-نامبرده بسیار سختی کشیده و داغ فرزند دیده است.از چشم داشت به بارداری و فرزند دار شدن وی به شدت پرهیز شود.حتی شما دوست گرامی.۹-تنها در صورتی مجاز به کپی امضای بنده می باشید که صرفا از موسسه امام حسین ع و یارانش و خانواده و پدرومادر و جد و فرزندانش درخواست نصب تیکر کرده باشید.در غیر اینصورت طبق قوانین کپی رایت با شما برخورد خواهد شد۱۰-خواندن هر روزه زیارت عاشورا تا ۴۰ روز از شرایط دریافت تیکر می باشد.۱۱-فرزند یا فرزندانی که به واسطه ی این موسسه و سایر شعب دریافت شوند دارای گارانتی بی قید و شرط مادام العمر خواهد بود.و من الله التوفیق 🌹 https://www.ninisite.com/discussion/topic/2788625/ختم-و-دعاهایی-مجرب-برای-بارداری?postId=90945812