2777
2789
عنوان

بدبخت شدم!

| مشاهده متن کامل بحث + 321584 بازدید | 1516 پست
میشه ماده قانونی این نظر گهر بار رو لطف کنی . عزیزم توی ایران چنین قانونی نیست مگر اینکه قبل ازدواج ...

عزیزم تو عقدنامه نوشته شده 

تو همه ی عقدنامه ها هست 

هرچیزی که بعد زندگی مشترک بدست اوردن 

مثلا اگر همسرت از قبل خونه داشته فک کنم دیگه شاملش نشه 

بازم از یه وکیل بپرسین 

من سررشته ندارم ولی عقدنامه و خوندم و بارها از اطرافیانم شنیدم

دلتون گرم 🌸

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه نمیداد


عنوان            

            

                                                                        1824 بازدید                                                    |                    52 پست                            

                                                                

دیروز سر ننش بحثمون شد . میخواست به پولی بهش بده من راضی نبودم. بعد یه کارتی دارم که ماهی ۳۰۰ توش میریزه!! فک کرده خیلی مبلغ بالاییه ندید بدید پول ندیده کارتو ازم گرفت همون لحظه تو بام غیر فعالش کرد. امروز دیدم که اس ام اس پیامهای بانکی حسابهای خودشو که برا من میومد رو  غیرفعال کرده. خیلی لجم دراومده!

بنظرتون چه رفتاری داشته باشم؟؟

واقعا فکر می کنین من بهش نگفتم؟!!! اصلا این چیزا حالیش نیست

اها من قبل عقد تو خواستگاری همه چیز و گفتم و اتمام حجت کردم 

خوشبختانه همسرمم خیلی مذهبیه این رو خودشم قبول داره

دلتون گرم 🌸
گدا صفت  میگم ماهی 15 تومن درامدشه   خیلی اذیت کنندست  خدا نصیب کسی نکنه فک کن بخا ...

جالبه با اين شرايط هنوز لزومي نميبيني مستقل بشي!

بزرگترین شکوه ما در هرگز نیفتادن نیست، بلکه در برخاستن پس از هر بار سقوط است.
خانماسرکاریه استاترمیگه ب حساب من میومده ک خرج میکردم بعدشوهر گردش حساب گرفته فهمیده اگه گردش حساب ا ...

کاراگاه بازی درنیار

تو همون صفحات اول گفته بودم شوهرم تحویل دار بانکه راحت میتونه صورتحساب هر کی که دوست داره بگیره

گدا صفت  میگم ماهی 15 تومن درامدشه   خیلی اذیت کنندست  خدا نصیب کسی نکنه فک کن بخا ...

مهریه و نفقه تو با ارامش و... بهش یاداوری کن :)


مهریه فقط برای طلاق نیست 

حق یه زنه مخصوصا زن خونه داری که پشتوانه مالی نداره 


دلتون گرم 🌸
شايد كارتو گرفته خب

همسر من هرجا میره شماره منو میده

بانک یا هرجایی ک‌اداری باشه شماره منو میده حتی شماره بانکشم خط منو داده بود برداشت میکرد پیامش واسه من میومد شاید ایشونم اینطوری بودن 

ان شاالله همه روزای خوب بیاد تو زندگیشون 🌸🌸
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792