2777
2789
عنوان

بدبخت شدم!

| مشاهده متن کامل بحث + 321584 بازدید | 1516 پست
نگران نباش دروغ نمیگم الان شرایط زندگیمون عوض شده اون سیصد تو بن کارته به بهونه های مختلف خرج میکنه ...

وااای چه زنایی .چون وضعش  خوب شده ۴ ماه  به خودت اجازه این کار رو دادی؟ بابا بقران من الان مطمئنم شوهرم ۳۰ تومن تو کارتشه حداقل .  خدادوشکر اون قدرم بهم اعتماد داره که بهم میگه همه رو . اون وقت من میبینم این همه کار میکنه  دلم نمیاد چشمم دو دو بزنه واسه پولاش  خسیس نیستم  برامم خرج میکنه  ولی  مث شمام نیستم . تو دیگه  هر چی دلت خواسته خریدی و کیف دنیا رو کردی!😁. من به شخصه   جای شوهرت بودم کارتو ازت میگرفتم و کنترلت میکردم!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ان شاء الله ان شاء الله ان شاء الله ان شاء الله

❤❤❤

:"زنان به مراتب بیشتر از مردان با یکدیگر همدردی نشان می دهند و خود را در آلام و مسائل همجنسانشان دخیل می بینند، زنان بدون هیچ رابطه قلبی و در واقع صرفا بر اساس زن بودن با سایر زنان ارتباط کلامی برقرار می کنند و غریبگی در مقابل حس خواهر بودگی رنگ می بازد و باعث مشارکت عاطفی زنان برای فائق آمدن بر وضعیت ناگواری می شود که از جنسیت آنان بر آمده است
یه اخلاقای خاصی داره نمیشه بهش گفت نفقه بده چون بدتر لج میکنه

بلاخره تو میشناسیش 

یا با دلبری بگو پول ماهیانه مشخص بده یا قاطع و جدی 

اگرهم نداد من جای تو بودم حتما حقمو برمیداشتم :/ 

دلتون گرم 🌸
پول اونقدام ارزش نداره ک بخاطر دو قرون حرص بخوری اینم تو این وضعیت و خرجای بالا اگه ینفر کار اشتباهی ...

نه قضیه فقط پول نیس گفتم چه پول چه وسیله 

مسئله اون بی مسئولیتی و اون خیانت در امانته 

چه خوب با جملات زیبا خیانت در امانت رو توجیه میکنید

خب پس بع نظرم شما خیلی پرتوقعی . من به شخصه جای شوهرت بودم دیگه بهت اعتماد نداشتم!!! .  دو میلی ...

چقد بدجنسی.... 

من جای شوهرش بودم هزار بار عذرخواهی میکردم که حواسم به خرج خانومم و مادر بچم نبوده که مجبور میشده بدون اطلاع پول برداره اونم زمانی که من پول دارم و به لحاظ مالی مشکلی نداریم ....


چقد ادما متفاوتن .... 

خداروشکر مرد نشدی.... 

دلتون گرم 🌸
نه قضیه فقط پول نیس گفتم چه پول چه وسیله  مسئله اون بی مسئولیتی و اون خیانت در امانته  چ ...

کدوم خیانت در امانت اولا زندگی دو نفرست اگه غذا و فعالیت ها مشارکتیه پس پول هم مشارکتیه من کارشر توجیه نمیکنم ولی این دزدی نیست شبعدم ما جای این خانم نیستیم  بقیه رو قضاوت نکنیم

نه قضیه فقط پول نیس گفتم چه پول چه وسیله  مسئله اون بی مسئولیتی و اون خیانت در امانته  چ ...

عزیزم خیانت در امانت و همسرش کرده که دختری و با هزار امید ارزو وارد زندگیش کرده و بعد به این خانوم و نیازاش بی توجهی کرده 

من در هیچ شرایط به مرد بی توجه و... حق نمیدم

دلتون گرم 🌸

ببینین خانما من یبار تو مسجد بعد نماز جماعت نشسته بودم یکی از خانما از آخونده سوال کرد که شوهرم خرجی بهم نمیده یا کم میده واسه همین بعضی وقتا از جیبش مقداری پول برمیدارم این دزدی هستش

گفت اگر برای زندگیتون خرج میکنین یک ریالشم دزدی نیست حلاله حلاااله ،اسی هم همینکارو کرده!

الان ی تومن تو ماه چیزی نیست که خودشم گفته تو ۴ ماه ۵ تومن خرج کرده همشم تو خونه و برا بچه و خودش بوده پس دزدی نیست انقد راحت این لقب رو بهش ندین

نوووش جون خودت و بچت

فقط با شوهرت حرف بزن بهش بفهمون که بلاخره بیرون میری با بچت چیزی میخواد یا خودت از چیزی خوشت میاد دوست داری با خیال راحت بری تو مغازه نه اینکه هی به به بچت بگی ندارم نمیتونم!!!!!

ما را که تو منظوری خاطر نرود جایی..💏

بچه ها چی شد اخر؟

وزن فعلی۷۳ .هدف اول ۶۸  هدف دوم ۶۵...امروز۹۹/۸/۱۱تصمیم جدی و دوباره برای لاغری دارم الهی شکرت که یه نی نی سالم بهم دادی ...برای خوشبختیه خودم دست بکار میشم تلاش میکنم و خوشبخت میشم ...خوشبختی حق منه و بالاخره منم لاعر شدم وزن ۶۰کیلو 🤩🤩🤩دلم نیومد قسمت اول امضامو پاک کنم ...بماند به یادگار...نی نی دومم هم بدنیا اومد الان دوتا گل پسر دارم ...خدایا شکرت که همیشه هوامو داری .هرچی خواستم بهم دادی ...کاش لیاقت بندگیتو داشته باشم😍واما پروسه ی لاغری من دوباره شروع شد شروع کاهش وزن :۲۶ /۱۱،وزن اولیه ۷۱😪😪۲۶ /۱۲ وزن:۶۶.۵😍😍ورن هدف ۵۸
ببینین خانما من یبار تو مسجد بعد نماز جماعت نشسته بودم یکی از خانما از آخونده سوال کرد که شوهرم خرجی ...

دقیقاااااا 

وقتی کسی حق عرفی و شرعی تو نمیده خودت باید بری دنبال حقت 

استارتر هم دزدی نکرده 

از حساب خودش برداشته 

من با اینکه از اول حقوق و پول توجیبی خونه پدرمو داشتم و همسرم دانشجو بود ولی نفقه مو گرفتم و گفتم که تو اولین فرصت مهریه مم میخوام 

نه با دعوا تو اوج دوستی و...

اونم قبول کرد و البته چون مذهبیه کاملا قبول داره حق و حقوق زن و 

و بارها بخاطر کم بودن مبلغ ازم عذرخواهی کرده 

من نمیفهمم زنایی که عمرشو نو و جوونیشو میذارن پای یه مرد بدون هیچ حق و حقوقی و انقدر خودشونو ذلیل و خار میکنن و بعضا با اسم عشق! خودشونو توجیح میکنن


بدونین بدون احترام هیچ عشقی معنی نداره و احترام بیش از کلام نمود اخلاقی داره که یکیش احترام به حقوق شرعی و عرفی همسر هست 

دلتون گرم 🌸
نه عزیزم...خیلی فرق داره ... من شاغلم وبه محض رسیدن به خونه باید تمام این کارارو بکنم.فرقم با زن خان ...


دقیقا حرفت درسته....منم کارمندم

تیکر بارداری نیست..واسه رسیدن به ارزوهامه میشه یه صلوات مهمونم کنید😘😘😘😘
نه هنوز! اشتی کرد😁

آخ آخ آخ

امان از دست این عشوه😂😂😂😂😂

و من الله توفیق🖐🏻

💗میشه اسم خوشگل موشگل برای دخترم پیشنهاد بدین؟🌸 😍🙏🏻  خودم نظرم رو آنیسا، آوینا، آنیا و کمی نیکا هست اما شوهرم میگه بارانا🤔 کدوم بهتره!؟ چقد تصمیم گرفتن سخته🥴
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز