دقیقاااااا
وقتی کسی حق عرفی و شرعی تو نمیده خودت باید بری دنبال حقت
استارتر هم دزدی نکرده
از حساب خودش برداشته
من با اینکه از اول حقوق و پول توجیبی خونه پدرمو داشتم و همسرم دانشجو بود ولی نفقه مو گرفتم و گفتم که تو اولین فرصت مهریه مم میخوام
نه با دعوا تو اوج دوستی و...
اونم قبول کرد و البته چون مذهبیه کاملا قبول داره حق و حقوق زن و
و بارها بخاطر کم بودن مبلغ ازم عذرخواهی کرده
من نمیفهمم زنایی که عمرشو نو و جوونیشو میذارن پای یه مرد بدون هیچ حق و حقوقی و انقدر خودشونو ذلیل و خار میکنن و بعضا با اسم عشق! خودشونو توجیح میکنن
بدونین بدون احترام هیچ عشقی معنی نداره و احترام بیش از کلام نمود اخلاقی داره که یکیش احترام به حقوق شرعی و عرفی همسر هست