نه عزیزم...خیلی فرق داره ... من شاغلم وبه محض رسیدن به خونه باید تمام این کارارو بکنم.فرقم با زن خانه دار اینه که ایشون تا لنگ ظهر خوابیده بعد پامیشه این کارارو میکنه من از کله صبح بیدارم کار میکنم بعدم که میام خونه باید شیفت دوم کارم رو خیلی سخت تر انجام بدم اونم با خستگی.
بارها شده ۶بعدازظهر اومدم خونه و بچه هام ازم کتلت فلافل و...خواستن.سه ساعتم پای گاز ایستادم.
من دارم میبینم تو اطرافم فرق یه زن کارمندو خانه دار
وبدترین قسمتش طلبکار بودن آقای خونه س...