2777
2789
عنوان

بدبخت شدم!

| مشاهده متن کامل بحث + 321584 بازدید | 1516 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

!!!!  پس چرا ازدواج کردن میموندن خونه ننه باباشون دیگه اگه قرار نیست چیزیو شریک شن!  هدف ...

 بحث مالی  کلا جداست😐😐😐😐😐 من خودم  پولی داشته باشم به شوهره نمیدم  چون مال منه ادم باید به فکر خودش باشه

به امید روزهای بهتر روزای خوبی درراهه  مطمئنم
چرا کار نمیکنی

گفتم  تا حالا دانشجو بودم الانم انصراف دادم میخوام دوباره کنکوز بدم برای فرهنگیان اگه خدا بخواد معلم بشم دستم بره تو جیب خودم     دعا کن بشهههه

:"زنان به مراتب بیشتر از مردان با یکدیگر همدردی نشان می دهند و خود را در آلام و مسائل همجنسانشان دخیل می بینند، زنان بدون هیچ رابطه قلبی و در واقع صرفا بر اساس زن بودن با سایر زنان ارتباط کلامی برقرار می کنند و غریبگی در مقابل حس خواهر بودگی رنگ می بازد و باعث مشارکت عاطفی زنان برای فائق آمدن بر وضعیت ناگواری می شود که از جنسیت آنان بر آمده است
مثلا فرقی نیست بین یک زن خانه دار که یک قرون هم درامد نداره با زنی که میره سر کار از خودش در آمد دار ...

زنی که تو خونس از نظر شما هیچ ماری نمیکنه؟! زنی که از صب کله سحر پامیشه صبحانه نهار شام اماده میکنه خونه رو تمیز میکنه ظرف میشوره بچه رو نگه میداره کار نیست اینا؟! 

شما بچتو بذاری مهد ماهی خدا تومن باید پول بدی فقط برای اینکه بچه رو‌نگه دارن! این فقط یکی از کارای خانماس تو خونه!!! 

اینا کار نیست ولی اقایی که صب تا عصر میره تو اداره پشت میز میشینه هیچ کار خاصی هم نمیکنه همه ی کاراشم‌ نشستس اون کاره آره؟! 

من خودم کارمندم ولی به نظر من زنی که توخونه کار میکنه از من بیشتر زحمت میکشه

آره شما که راست میگی. جای شما خالی الان داشتم متن قانون کشورهای اروپایی رو میخوندم درباره برابری زن ...

ای بابا نکنه این چند وقته که برگشتم ایران قوانین رو عوض کردن😂😂😂

پول مردو زن یکی نیست من خودم سرکار برم     نمیکنم اینکارو تو این دنیا به کسی اعتباری ...

پس مایی که سرکار نمیریم باید چ کنیم 

تو خونه پدری پول تو جیبی میدادن پ تو خونه شوهر هیچی که هیچی؟ 

🎤🎧🎙️®دیجی تونم ©🎸🎻👑آنی =آنیسا👑 اهنگ های تری دی بند (3Dبند)"رو گوش کنین و لذت ببرید   💞 موزیک دنیای منه💞
ای بابا نکنه این چند وقته که برگشتم ایران قوانین رو عوض کردن😂😂😂

واسه چی تو این اوضاع برگشتی 😂😂

🎤🎧🎙️®دیجی تونم ©🎸🎻👑آنی =آنیسا👑 اهنگ های تری دی بند (3Dبند)"رو گوش کنین و لذت ببرید   💞 موزیک دنیای منه💞
بحث مالی  کلا جداست😐😐😐😐😐 من خودم  پولی داشته باشم به شوهره نمیدم  چون مال ...

شوهرامون واسه چی کار میکنن؟ واسه زن و زندگیشون غیر از اینه؟ 

🎤🎧🎙️®دیجی تونم ©🎸🎻👑آنی =آنیسا👑 اهنگ های تری دی بند (3Dبند)"رو گوش کنین و لذت ببرید   💞 موزیک دنیای منه💞
پس مایی که سرکار نمیریم باید چ کنیم  تو خونه پدری پول تو جیبی میدادن پ تو خونه شوهر هیچی که هی ...

پول تو جیبی فرق داره😂😂😂   وظیفش  هست بده ولی زن وظیفه ای نداره  بعدم مرد اگه مرد باشه خودش شعور داره 

به امید روزهای بهتر روزای خوبی درراهه  مطمئنم
زنی که تو خونس از نظر شما هیچ ماری نمیکنه؟! زنی که از صب کله سحر پامیشه صبحانه نهار شام اماده میکنه ...

❤️❤️❤️❤️

💜💛💚💙

🎤🎧🎙️®دیجی تونم ©🎸🎻👑آنی =آنیسا👑 اهنگ های تری دی بند (3Dبند)"رو گوش کنین و لذت ببرید   💞 موزیک دنیای منه💞
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز