زنی که تو خونس از نظر شما هیچ ماری نمیکنه؟! زنی که از صب کله سحر پامیشه صبحانه نهار شام اماده میکنه خونه رو تمیز میکنه ظرف میشوره بچه رو نگه میداره کار نیست اینا؟!
شما بچتو بذاری مهد ماهی خدا تومن باید پول بدی فقط برای اینکه بچه رونگه دارن! این فقط یکی از کارای خانماس تو خونه!!!
اینا کار نیست ولی اقایی که صب تا عصر میره تو اداره پشت میز میشینه هیچ کار خاصی هم نمیکنه همه ی کاراشم نشستس اون کاره آره؟!
من خودم کارمندم ولی به نظر من زنی که توخونه کار میکنه از من بیشتر زحمت میکشه