2777
2789
عنوان

بدبخت شدم!

| مشاهده متن کامل بحث + 321584 بازدید | 1516 پست
آقا این تاپیک اگه واسه استارتر راه کار نشون نداد حداقل باعث شد بعضیا بیان بگن واه دوتومن که پولی نیس ...

همون😂😂😂😂😂😂😂مشکل پنهانی خرج کردنشه بیشتر

به امید روزهای بهتر روزای خوبی درراهه  مطمئنم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیزم این حرفو نزن مگه چیکلر کردی اون پول پوله توهم بوده اگه پول اون با پول تو فرق داره ونباید بهش د ...

کی گفته پول مرد مال زنه پول زنم مال مرد؟😐

به امید روزهای بهتر روزای خوبی درراهه  مطمئنم
کاش واقعا حلال بود بعد ما زنا یه لحظه هم تردید نمیکردیم تو دزدی 😂😂😂😂😂

 از این میسوزم که میگن پول زن و مرد یکیه در حالی که نیست😐

به امید روزهای بهتر روزای خوبی درراهه  مطمئنم
 از این میسوزم که میگن پول زن و مرد یکیه در حالی که نیست😐

چطور؟ 

🎤🎧🎙️®دیجی تونم ©🎸🎻👑آنی =آنیسا👑 اهنگ های تری دی بند (3Dبند)"رو گوش کنین و لذت ببرید   💞 موزیک دنیای منه💞
خوب خدایی من کارمند نیستم،ولی اکثر اوقات که پولی پس اندازداشتم به شوهرم دادم،ولی خواهرم کارمنده &nbs ...

اشتباه محضه کارش  ادم اگه قراره کارتشو بده به کسی دیگه اصلا سر کار نمیره دیگه

به امید روزهای بهتر روزای خوبی درراهه  مطمئنم

بیخودی دلتو خالی کردن اتفاق خاصی نیس یکم صدا میکنه بعدم خوب میشه فقط سعی کن جوابشو ندی و با ی معذرت عزیزم که بهت نگفتم تمامش کنی

و خدا را شاکرم به خاطر همه داداه ها و نداده هایش  
 از این میسوزم که میگن پول زن و مرد یکیه در حالی که نیست😐

!!!! 

پس چرا ازدواج کردن میموندن خونه ننه باباشون دیگه اگه قرار نیست چیزیو شریک شن! 

هدف شما از ازدواج فقط ادامه نسله؟! 

وقتی دو نفر ازدواج میکنن همه چیشون یکی میشه محض اطلاعتون!

!!!!  پس چرا ازدواج کردن میموندن خونه ننه باباشون دیگه اگه قرار نیست چیزیو شریک شن!  هدف ...

مثلا فرقی نیست بین یک زن خانه دار که یک قرون هم درامد نداره با زنی که میره سر کار از خودش در آمد داره؟

الان درست همه چیز؟؟

اون زن دومی پولشو شریک میشه زن اولی هم میگه جیب من و تو نداره عزیزم 😐

زن و شوهر که نباید این مسائل الکی رو واس خودشون داستان کنن پول زن و مرد نداره که مشترکه دیگه 

مشترک درست ولی باید اطلاع داده بشه یا ن وگرنه هرکی ب هرکی میشه پس انداز جمع نمیشه

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز