انقدر عزت نفستون رو آوردن پایین که انقدر به کم قانعین!
۲ نفر که ازدواج میکنن همه چیشون مشترکه تو همه چی با هم به یه اندازه سهم دارن اگر مرد داره بیرون کار میکنه وظیفش تامین خانوادس اگه اینجوری نیس بیخود کرده ازدواج کرده!
این خانم نتها دزدی نکرده بلکه از حقش استفاده کرده اگر اون اقا نداشت درسته زیاد خرج کرده ولی همسرش ماشالل داره اگه خانم خرج نکنه کی خرج کنه؟!
تو همون اروپایی که میگین ماست ۱۰ تومن نیست تخم مرخ ۱۰۰۰ تومن نیست!! اگر هست درامدشون کفاف میده مث اینجا نیست که تورم بیداد کنه با ۳۰۰ تومن در ماه فقط ادم زندس اونم نه تا ابد!!
دست از تحقیر خودتون بردارین! حقتون خیلی بیشتر از این حرفاس