2777
2789
عنوان

بدبخت شدم!

| مشاهده متن کامل بحث + 321584 بازدید | 1516 پست
آره بابا درست میگی به خدا واسه توجیه خودشون دست به هرکاری و هر حرفی میزنن تا بگن کاره درست رو خودشو ...

دقیقا همین آقا  تو کشور اروپایی راحت از زنش 

شکایت دزدی می‌کرد،، شک نکن،،،،،،،، 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دقیقا همین آقا  تو کشور اروپایی راحت از زنش  شکایت دزدی می‌کرد،، شک نکن،،،،،،،،

دقیقا 

و زن هم متهم میشد چون واقعا حق همچین کاریو نداره

بعد اینحا بعضی ها چون خودشونم این کار زشتو میکنن و به قوله خودشون یواشکی دست تو جیب شوهرشون میکنن اومدن پشت استارتر و میگن حقش بوده

به درجه ای از انحراف رسیدم که اگه یه درجه دیگه بچرخم به راه راست هدایت میشم😶😜😎اگه تو خوشگلی و شیطان پرست🤘من شیطانم و خوشگل پرست✌
دقیقا  و زن هم متهم میشد چون واقعا حق همچین کاریو نداره بعد اینحا بعضی ها چون خودشونم این کار ...

و جالب ادعای مطالعه و رشد فرهنگی دارن،، ولی میزنن تو دهن خانواده هاشون 

و جالب ادعای مطالعه و رشد فرهنگی دارن،، ولی میزنن تو دهن خانواده هاشون 

والا خودشونم نمیدونن باخودشون چند چندن به قول شما ادعای بافرهنگی دارن ولی بی فرهنگی ازشون چکه میکنه

همینا اگه خودشون جای شوهره بودن زنرو جر میدادن حالا دم از زندگیه مشترک و برابری میزنن باپوله شوهر بدبخت

بگو اگه برابرید پس بدو کار کن بده شوهرت بخوره بالاخره برابرید باهم تو و اون نداره که😉

به درجه ای از انحراف رسیدم که اگه یه درجه دیگه بچرخم به راه راست هدایت میشم😶😜😎اگه تو خوشگلی و شیطان پرست🤘من شیطانم و خوشگل پرست✌
بله قانون راه گذاشته هرچند نفقه ای که اونام تعیین میکنن همون بین ۱۵۰ تا ۳۰۰ تومنه‌...ایشونم دو تومن ...


150-۱۳۰?!
کجا زندگی میکنی شما؟ 

الان تهران بالاهاشم کاری نداریم مرکز به پایین زندگی کنی یه سوپر بری بیای (یک بار فقط) ۲۰۰ تومن پیاده میشی!!!

۲ تومن در ماه هیچی نیست! برای یه زندگی عادی هم نه حتی در آسایش کامل فقط بخور و نمیر! 

وای بچه ها من دارم از استرس گریه میکنم بخدا شما دیگه سرزنش نکنید بگید چکار کنم

هیچی فقط فرار کن تا اعصبانیتش بخوابه وگرنه ی کاری می کنه تا آخر عمر خودت بخوابی.لامصب یکی دو تومن کجا خرج می کردی ماهی؟

منو شوهرم با سه تومن پس اندازم میکنیم😂😂😂😂خدایا ببین اختلاف طبقاتیو

طرف میگه من زنگ میزنم سوپر برام چندتا چیز میارن کلی پولش میشه. میگن دو تومن چیزی نیست😞 بعضیا دارن دیگه شاید واقعا چیزی نیست

150-۱۳۰?! کجا زندگی میکنی شما؟  الان تهران بالاهاشم کاری نداریم مرکز به پایین زندگی کنی یه سو ...

در دهات دور افتاده ای بین کوه ها...

آدمی که شمارو نصیحت میکنه در واقع داره با خودش تو گذشته صحبت میکنه🎭

انقدر عزت نفستون رو آوردن پایین که انقدر به کم قانعین!

۲ نفر که ازدواج میکنن همه چیشون مشترکه تو همه چی با هم به یه اندازه سهم دارن اگر مرد داره بیرون کار میکنه وظیفش تامین خانوادس اگه اینجوری نیس بیخود کرده ازدواج کرده! 

این خانم نتها دزدی نکرده بلکه از حقش استفاده کرده اگر اون اقا نداشت درسته زیاد خرج کرده ولی همسرش ماشالل داره اگه خانم خرج نکنه کی خرج کنه؟! 

تو همون اروپایی که میگین ماست ۱۰ تومن نیست تخم مرخ ۱۰۰۰ تومن نیست!! اگر هست درامدشون کفاف میده مث اینجا نیست که تورم بیداد کنه با ۳۰۰ تومن در ماه فقط ادم زندس اونم نه تا ابد!!

دست از تحقیر خودتون بردارین! حقتون خیلی بیشتر از این حرفاس

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز