اولش که رسید حسابی گارد گرفته بود حتی لباسشو عوض نکرد ناهار هم نخورد
همش میگفت من میدونم چکارت کنم ال میکنم بل میکنم
ولی فک میکنم دعاهای شما پشتم بود کم کم اروم شد صورتحسابو اورد یکی یکی توضیح خواست
همش هم میگفت من که با این توضیحاتت قانع نشدم😒 کلی بحث کردیم من بهش گفتم که قبول دارم اشتباه از من بوده
همش هم میگفت با این پول خرج خانوادتو دادی😢 خلاصه کلی قسم و ایه خوردم بهم گفت که این یه بار رو کوتاه میام دیگه تکرار نشه
هنوزم قهره البته اخم کرده رو مبل نشسته
ولی باز خدا رو شکر که به خیر گذشت