2777
2789
عنوان

بدبخت شدم!

| مشاهده متن کامل بحث + 321584 بازدید | 1516 پست
مشاوره ببریدش حتما از خسیس فراتره توهم داره. عادی نیست بنده خدا. واقعا رفتارش بیمارگونه‌س ظاهرا ا ...

اعتماد از چه نظر ؟؟؟ 


قبول نمیکنه بیاد مشاوره از حرف زدن فراریه از مشکلات فراریه ما هنوز نتوانستیم هیچ کدوم از مشکلاتمونو ولو یکیشونو حل کنیم فقط از کنارش میگذریم چون حرف نمیزنه و فرار میکنه

:"زنان به مراتب بیشتر از مردان با یکدیگر همدردی نشان می دهند و خود را در آلام و مسائل همجنسانشان دخیل می بینند، زنان بدون هیچ رابطه قلبی و در واقع صرفا بر اساس زن بودن با سایر زنان ارتباط کلامی برقرار می کنند و غریبگی در مقابل حس خواهر بودگی رنگ می بازد و باعث مشارکت عاطفی زنان برای فائق آمدن بر وضعیت ناگواری می شود که از جنسیت آنان بر آمده است

اولش که رسید حسابی گارد گرفته بود حتی لباسشو عوض نکرد ناهار هم نخورد 

همش میگفت من میدونم چکارت کنم ال میکنم بل میکنم 

ولی فک میکنم دعاهای شما پشتم بود کم کم اروم شد صورتحسابو اورد یکی یکی توضیح خواست

همش هم میگفت من که با این توضیحاتت قانع نشدم😒 کلی بحث کردیم من بهش گفتم که قبول دارم اشتباه از من بوده 

همش هم میگفت با این پول خرج خانوادتو دادی😢 خلاصه کلی قسم و ایه خوردم بهم گفت که این یه بار رو کوتاه میام دیگه تکرار نشه


هنوزم قهره البته اخم کرده رو مبل نشسته

ولی باز خدا رو شکر که به خیر گذشت


چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اون ارع من نه!. اون دوسال مسومد خاستکاریم    اخرشم من به زور خانوادم بله دادم ینی یه جورا ...


توکلتون به خدا

فقط اگه بچه ندارید تا درمان نشده و ۲ سالم نرمال نبوده بچه‌دار نشید ازش

متاسفانه هرچی رو که ممد نبود و ندید، ما هستیم و داریم با کیفیت ۱۰۸۰ می‌بینیم!!
اولش که رسید حسابی گارد گرفته بود حتی لباسشو عوض نکرد ناهار هم نخورد  همش میگفت من میدونم چکار ...

واقعا بازم خداروشکر که الحمدالله وگرنه که والا بخدا

🧘لطفا منو ریپلای نکنین اگر مخالف نظرم هستید ، نظرتونو برای خودتون نگهدارید ، نظر مخالفتون اینقد 🤏 ارزش نداره برام ولی بعضی وقتا که بیکارم جواب میدم ، اگر جواب ندادم بدونین مثل شما بیکار نیستم سرم تو اینو اون باشه😎   اونایی که موافق نظراتم هستید و استارتر تاپیکی که توش نظر گذاشتم ریپلای کنین ولاغیر بوس بهتون🤗                                                  

اعتماد از چه نظر ؟؟؟  قبول نمیکنه بیاد مشاوره از حرف زدن فراریه از مشکلات فراریه ما هنوز نت ...


فکر میکنم میترسه پول تو دست و بالتون باشه و ولش کنید برید

از استقلال شما میترسه

ترس از دست دادن داره. با سلطه‌گری و کنترل شما سعی میکنه خودش رو آروم کنه

متاسفانه هرچی رو که ممد نبود و ندید، ما هستیم و داریم با کیفیت ۱۰۸۰ می‌بینیم!!
اولش که رسید حسابی گارد گرفته بود حتی لباسشو عوض نکرد ناهار هم نخورد  همش میگفت من میدونم چکار ...

الهی شکر گلم 

شماهم سعی کن اعتماد از دست رفتشو برگردونی وگرنه واسه خودت سخت میگذره

-مامان                                                          -تُ  روی زَمین  خُدای مَنی
توکلتون به خدا فقط اگه بچه ندارید تا درمان نشده و ۲ سالم نرمال نبوده بچه‌دار نشید ازش

من عقدم هنوز دو سالو خورده ای عقدم اوایل بهتر بود ولی هی بدتر میشه 

ِالانم دوماهی میشه که زده به سیم اخر حتی درامدشم بهم نمیگه دروغ میگه انقد خرج کردم انقد قسط وام دادم 

:"زنان به مراتب بیشتر از مردان با یکدیگر همدردی نشان می دهند و خود را در آلام و مسائل همجنسانشان دخیل می بینند، زنان بدون هیچ رابطه قلبی و در واقع صرفا بر اساس زن بودن با سایر زنان ارتباط کلامی برقرار می کنند و غریبگی در مقابل حس خواهر بودگی رنگ می بازد و باعث مشارکت عاطفی زنان برای فائق آمدن بر وضعیت ناگواری می شود که از جنسیت آنان بر آمده است
اولش که رسید حسابی گارد گرفته بود حتی لباسشو عوض نکرد ناهار هم نخورد  همش میگفت من میدونم چکار ...

حالا واقعا پولا رو چیکار میکردی

خدا که فقط متعلق به آدمهای خوب نیست خدا، خدای آدمهای خلافکار هم هست و فقط خود خداست که بین بندگانش فرقی نمی گذارد فی الواقع خداوند اند لطافت،اند بخشش،اند بیخیال شدن،اند چشم پوشی و اند رفاقت است رفیق خوب و با مرام همه چیزش را پای رفاقت میدهد.اگر آدمها مرام داشته باشند هیچوقت دزدی نمیکنند،ولی متاسفانه بعضا آدمها تک خوری می کنند و این بد روزگار است.بایستی ما یه فکری به حال اهلی شدن آدمها بکنیم،اهلی کردن یعنی ...اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن.و این تنها راه رسیدن به خداست که بسیارم مهم است.
حالا واقعا پولا رو چیکار میکردی

😂😂😂برا بچه لباس میخریده برا خودش لوازم  آرایش😂برا بچه هر چی تو خیابون میخواسته میخریده برا خونشم خرج میکرده

در تاریخ/۹۹/۹/۹بهترین اتفاق زندگیم افتاد♥️
من عقدم هنوز دو سالو خورده ای عقدم اوایل بهتر بود ولی هی بدتر میشه  ِالانم دوماهی میشه که زده ...


خدا رو شکر

اگر عقدید تا دیر نشده خودتون رو نجات بدید


پی‌نوشت: بعضی مردا معتقدن به زن تو عقد نفقه نباید داد. ولی اینی که شما میگید نرمال نیست

بحث ندادن خرجی یه طرفه. نحوه برخودش و واریز قطره‌چکونی پول یه طرف دیگه

متاسفانه هرچی رو که ممد نبود و ندید، ما هستیم و داریم با کیفیت ۱۰۸۰ می‌بینیم!!
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز