2777
2789
عنوان

بدبخت شدم!

| مشاهده متن کامل بحث + 321584 بازدید | 1516 پست

من لااایک

اینجاااا همه شاخ شهرن ساچه واو😒🙆همهههه علامه دهرن ساچه واااااو😑🤦دلوووو خوشگلهههه دلووووو خوشگلههههه تو دست من تک دله😐😐 خداوکیلی صدتومن میدم تک خشتم بده تو دستم😑😂زده ب سرم نمیدونم چی دارم مینویسم کله سحری😬از همین تریبون اعلام میکنم ک ساعت ۴صبح اینو نوشتم😑هااان یچی دیگم یادم اومد..من دقییقا ۳سال خواننده خاموش بودم🙆

گفتی اسی

بانمک بودن با بی‌شعور بودن فرق داره ...رُک بودن با بی‌ادبی فرق داره، اجتماعی بودن با پررویی و چَتر بودن فرق داره،زرنگ بودن با "سر دیگران کلاه گذاشتن" فرق داره ....و مشکلات ما دقیقا از آنجایی شروع شد که این تفاوت‌ها را درک نکردیم!

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


😑😐😯🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭💩

@نی_نی_یار_3  

@نی_نی_یار_5  

@نی_نی_یار_2  

دوستای گرامی این کاربر فحاش رو لغو کنیدِ..

سپاااس💖👏🙏

   ●۱۰♡فروردین♡ تولدمه😍  خانومی گل زندگی جدیدی شروع کردم لطفا از گذشتم دیگه نپرس♥️🙏 ..................به زودی🤩😍تیکر بارداری میزنم 🤰انشالله🤲🧿💟 دعاکنید 😔 انتظار فرزند سخته😔😓😢 اگه خواستی ته دلت برام یه صلوات بفرست💙♥♥♥♥   به لطف خدا و دعای شما دوستان در من دو قلب میتپه🥰🥺♥

بگو دیگه وای دق‌میدین شما استارترا

🧘لطفا منو ریپلای نکنین اگر مخالف نظرم هستید ، نظرتونو برای خودتون نگهدارید ، نظر مخالفتون اینقد 🤏 ارزش نداره برام ولی بعضی وقتا که بیکارم جواب میدم ، اگر جواب ندادم بدونین مثل شما بیکار نیستم سرم تو اینو اون باشه😎   اونایی که موافق نظراتم هستید و استارتر تاپیکی که توش نظر گذاشتم ریپلای کنین ولاغیر بوس بهتون🤗                                                  

بار ها پیش اومده سر خریدم به همین شیوه زن زدنو پول دادن گوشیم خاموش شد گوشیش خاموششد  من موندم ...


مشاوره ببریدش حتما

از خسیس فراتره

توهم داره. عادی نیست بنده خدا. واقعا رفتارش بیمارگونه‌س

ظاهرا اعتماد نداره بهتون. ریشه‌یابی کنید. فک کنم تو کودکیش آسیب دیده اعتمادش

متاسفانه هرچی رو که ممد نبود و ندید، ما هستیم و داریم با کیفیت ۱۰۸۰ می‌بینیم!!
با عشق ازدواج کردید؟ دوستتون داره؟ یا توقع داره با رفتار متمدنانه‌ش وقتی دیدینش پر دربیارید؟ به ق ...

اون ارع من نه!.

اون دوسال مسومد خاستکاریم    اخرشم من به زور خانوادم بله دادم ینی یه جورای زوری!  نون کار خانوادمو میخورم! 

بله دوسم دارع خیلی بهم وابستست منتها ظاهرا پولشو بیشتر دوس داره 

من خیلی چیزا ازش خواستم بهم نداد 

من شرط ازدواجم چه بای خانوادم چه برای اون خونه مستقل بود الان بعد و سال امروز فردا کردن میکه من خونه جدا نمیخوام پولم هدر میره!


ِدیکه هیچ دلخوشی ندارم 

 میدونی اگه نداشت قبول میکردم ولس میدونم داره 


:"زنان به مراتب بیشتر از مردان با یکدیگر همدردی نشان می دهند و خود را در آلام و مسائل همجنسانشان دخیل می بینند، زنان بدون هیچ رابطه قلبی و در واقع صرفا بر اساس زن بودن با سایر زنان ارتباط کلامی برقرار می کنند و غریبگی در مقابل حس خواهر بودگی رنگ می بازد و باعث مشارکت عاطفی زنان برای فائق آمدن بر وضعیت ناگواری می شود که از جنسیت آنان بر آمده است
بگو دیگه وای دق‌میدین شما استارترا

فوقش 2تا چک خورده😞😐

   ●۱۰♡فروردین♡ تولدمه😍  خانومی گل زندگی جدیدی شروع کردم لطفا از گذشتم دیگه نپرس♥️🙏 ..................به زودی🤩😍تیکر بارداری میزنم 🤰انشالله🤲🧿💟 دعاکنید 😔 انتظار فرزند سخته😔😓😢 اگه خواستی ته دلت برام یه صلوات بفرست💙♥♥♥♥   به لطف خدا و دعای شما دوستان در من دو قلب میتپه🥰🥺♥
اگه دعای چینی ها کارساز بود برای خودشون افاقه میکرد فعلا به همون رویه ی خوردن پیاز و سیر برای دور ش ...


   ●۱۰♡فروردین♡ تولدمه😍  خانومی گل زندگی جدیدی شروع کردم لطفا از گذشتم دیگه نپرس♥️🙏 ..................به زودی🤩😍تیکر بارداری میزنم 🤰انشالله🤲🧿💟 دعاکنید 😔 انتظار فرزند سخته😔😓😢 اگه خواستی ته دلت برام یه صلوات بفرست💙♥♥♥♥   به لطف خدا و دعای شما دوستان در من دو قلب میتپه🥰🥺♥
اگه دعای چینی ها کارساز بود برای خودشون افاقه میکرد فعلا به همون رویه ی خوردن پیاز و سیر برای دور ش ...

حالا تو اگه تونستی دعاهه رو بخونی بخون🤐

🧘لطفا منو ریپلای نکنین اگر مخالف نظرم هستید ، نظرتونو برای خودتون نگهدارید ، نظر مخالفتون اینقد 🤏 ارزش نداره برام ولی بعضی وقتا که بیکارم جواب میدم ، اگر جواب ندادم بدونین مثل شما بیکار نیستم سرم تو اینو اون باشه😎   اونایی که موافق نظراتم هستید و استارتر تاپیکی که توش نظر گذاشتم ریپلای کنین ولاغیر بوس بهتون🤗                                                  

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792