اون ارع من نه!.
اون دوسال مسومد خاستکاریم اخرشم من به زور خانوادم بله دادم ینی یه جورای زوری! نون کار خانوادمو میخورم!
بله دوسم دارع خیلی بهم وابستست منتها ظاهرا پولشو بیشتر دوس داره
من خیلی چیزا ازش خواستم بهم نداد
من شرط ازدواجم چه بای خانوادم چه برای اون خونه مستقل بود الان بعد و سال امروز فردا کردن میکه من خونه جدا نمیخوام پولم هدر میره!
ِدیکه هیچ دلخوشی ندارم
میدونی اگه نداشت قبول میکردم ولس میدونم داره