2777
2789
عنوان

بدبخت شدم!

| مشاهده متن کامل بحث + 321584 بازدید | 1516 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

گدا صفت  میگم ماهی 15 تومن درامدشه   خیلی اذیت کنندست  خدا نصیب کسی نکنه فک کن بخا ...


گدا صفت نیست

ببخشید اینجوری میگم. بی‌صفت و بی‌غیرته

نمیگه زن جوون پول دستش نباشه تو خیابون یهو مشکلی براش پیش بیاد چطور حل و فصلش کنه؟

متاسفانه هرچی رو که ممد نبود و ندید، ما هستیم و داریم با کیفیت ۱۰۸۰ می‌بینیم!!
https://mrs-first-project-2c105d.webflow.io/posts/nfqh-zn https://www.parsine.com/fa/news/4546 ...

ممنون.اطلاعاتمون بالا میره

ولی اینجا یکی از دوستان از یک مکارمی گذاشت گفتن ک اگه مرد توان داره و ب زن نمیده زن اگ برداره موردی نیس

مهربانی‌هایت روزی به تو باز خواهند گشت...🤍🕊تولیدی انواع لباس زنانه ماصوعاmasoua_brand@با عشق برای بانوان سرزمینم تولید می‌شود💜

بدتر نگرانم کردید شماها  با این پول برا بچه لباس خریدم یا تو خونه برا مواد غذایی و اینا خرج کر ...

خب همینا رو بهش بگو وسلام بگو فک کردم می‌دونی اخه تو نگفتی من از کجا میارم لباس برا بچه و خودم و مواد غذایی میخورم ببخشید فک میکردم می‌دونی 

خدایا آن ده که آن به 
گدا صفت نیست ببخشید اینجوری میگم. بی‌صفت و بی‌غیرته نمیگه زن جوون پول دستش نباشه تو خیابون یهو مشک ...

یه شبی دو هفته پیش حالم بد شد منو برد دکتر خودش تو ماشین نشست بهش گفتم کارتتو بده نداد رفت برام 30 تومن پول کشید اوورد گفت برو دکتر 

خودم رفتم دکتر خودم رفتم داروخانه بخدا فقط 60هزا تومن پول داروهام شد بماند ویزیتو پول وصلکردن سرمم 

ِز رو پولی کع ازش کش رفتم گرفتم دادم 

خیلی حرفه من 12 شب با خال نذارو فشار 7 خودم همه کارامو انجام دادم 

خیلی احساس بی ارزش بودن بهم دست داد

تازه باهام قهر کرد که منو دیدی مریص شدی 

:"زنان به مراتب بیشتر از مردان با یکدیگر همدردی نشان می دهند و خود را در آلام و مسائل همجنسانشان دخیل می بینند، زنان بدون هیچ رابطه قلبی و در واقع صرفا بر اساس زن بودن با سایر زنان ارتباط کلامی برقرار می کنند و غریبگی در مقابل حس خواهر بودگی رنگ می بازد و باعث مشارکت عاطفی زنان برای فائق آمدن بر وضعیت ناگواری می شود که از جنسیت آنان بر آمده است
دوستان ممنون از نگرانی هاتون  الان میگم چی شد

تعریف کن اسی نگرانیم

اینجاااا همه شاخ شهرن ساچه واو😒🙆همهههه علامه دهرن ساچه واااااو😑🤦دلوووو خوشگلهههه دلووووو خوشگلههههه تو دست من تک دله😐😐 خداوکیلی صدتومن میدم تک خشتم بده تو دستم😑😂زده ب سرم نمیدونم چی دارم مینویسم کله سحری😬از همین تریبون اعلام میکنم ک ساعت ۴صبح اینو نوشتم😑هااان یچی دیگم یادم اومد..من دقییقا ۳سال خواننده خاموش بودم🙆
گدا صفت نیست ببخشید اینجوری میگم. بی‌صفت و بی‌غیرته نمیگه زن جوون پول دستش نباشه تو خیابون یهو مشک ...

بار ها پیش اومده سر خریدم به همین شیوه زن زدنو پول دادن گوشیم خاموش شد گوشیش خاموششد  من موندم حیرونو ویرون

مثلا میخواد کرایع بده کرایه 10 تومن میشع این برام 12 تونن مپول میزنه!!!

:"زنان به مراتب بیشتر از مردان با یکدیگر همدردی نشان می دهند و خود را در آلام و مسائل همجنسانشان دخیل می بینند، زنان بدون هیچ رابطه قلبی و در واقع صرفا بر اساس زن بودن با سایر زنان ارتباط کلامی برقرار می کنند و غریبگی در مقابل حس خواهر بودگی رنگ می بازد و باعث مشارکت عاطفی زنان برای فائق آمدن بر وضعیت ناگواری می شود که از جنسیت آنان بر آمده است
یه شبی دو هفته پیش حالم بد شد منو برد دکتر خودش تو ماشین نشست بهش گفتم کارتتو بده نداد رفت برام 30 ت ...


با عشق ازدواج کردید؟

دوستتون داره؟

یا توقع داره با رفتار متمدنانه‌ش وقتی دیدینش پر دربیارید؟

به قول مادر بزرگ خدا بیامرزم: خیلی خوش چ.و.س.ه لب خزینه هم میشینه

متاسفانه هرچی رو که ممد نبود و ندید، ما هستیم و داریم با کیفیت ۱۰۸۰ می‌بینیم!!
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792