یه شبی دو هفته پیش حالم بد شد منو برد دکتر خودش تو ماشین نشست بهش گفتم کارتتو بده نداد رفت برام 30 تومن پول کشید اوورد گفت برو دکتر
خودم رفتم دکتر خودم رفتم داروخانه بخدا فقط 60هزا تومن پول داروهام شد بماند ویزیتو پول وصلکردن سرمم
ِز رو پولی کع ازش کش رفتم گرفتم دادم
خیلی حرفه من 12 شب با خال نذارو فشار 7 خودم همه کارامو انجام دادم
خیلی احساس بی ارزش بودن بهم دست داد
تازه باهام قهر کرد که منو دیدی مریص شدی