2777
2789
عنوان

بدبخت شدم!

| مشاهده متن کامل بحث + 321584 بازدید | 1516 پست
والا بخدا تکون بخوری میفهمه کجا رفتی کجا کارت کشیدی  کی واریز کرد ب کارتت فلان و ....   &n ...

من حس مےکنم شوھر استارتر خبر دارہ کہ اسے خیلے دوستش ندارہ و بخواطر بچہ بہ قول خودش تحمل مےکنہ و حالا مےترسہ کک نکنہ زیر سر اسے کس دیگہ اے باشہ و اسے براے اون خرج کردہ واسہ ھمین مےگہ ریز حساب و خرج کردتو بنویس اسے درکش کن ھے بگو تواین خونہ واسہ خودمو بچم خرج کردم واسہ ھمسایہ کہ خرج نکردم 

خدایا مواظبمون باش و بلاھایے کہ بہ فکرمونم نمےرسہ سرمون نیار
پس بنده خدا استارتر هم واقعا درست میگن که بهشون خرجی نمیده هم استارتر و هم همه‌ی خانم‌ها تو شرایط ا ...

من این حرف استارتر که گفت میریم پول نمیده خرید کنم کاملا دک میکنم من هر لباسی که میخرم بعدش دادو بیدادودعواست!

س ماه پمیش 70 تمن دادم لباس زیر خریدم هنوزم کههنوزه میخود پول کلاسنو بده میگه اون 70 تومنو اگه نمیریدی الان داشتیش

دندونم درد میکرد پول داشتا میگف دوماه دیگه درستش میکنم اخرشم گفت اگه انقد لباس نمیخریدی پول لباستو دندونت میشد

حالا ساب کردم م کل امسال فقط 600تومن خرید لباس کردم! ینی حتی پول درست کردن دندونمم نمیشد!

:"زنان به مراتب بیشتر از مردان با یکدیگر همدردی نشان می دهند و خود را در آلام و مسائل همجنسانشان دخیل می بینند، زنان بدون هیچ رابطه قلبی و در واقع صرفا بر اساس زن بودن با سایر زنان ارتباط کلامی برقرار می کنند و غریبگی در مقابل حس خواهر بودگی رنگ می بازد و باعث مشارکت عاطفی زنان برای فائق آمدن بر وضعیت ناگواری می شود که از جنسیت آنان بر آمده است

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اون دیگه میره تو بحث اعسار مرد که با همین قانون خیلی مردها مهریه رو هم قسطی میکنن اما خود دادگاه نفق ...

ب ولاه قسم ک نفقه بدبختو بر اساس دارایی شوهرش زدن بنده خدارو.اعتراضم زد رسیدگی نکردن

خداییش مردی که نمیده حقشه چون دیگه این کش رفتن نیست حق طبیعیته . 

دقیقا همینه حق خودمونو یواشوی میگیریم خیلی درداوره بهت بگه نیازاتومن تعین میکنم! خیلی حرفه 

منم بگم ادم تو سری خورو بی سوادی نیستم دانشجو مملکتم مثلا! اونم ندار نیس ماهی 15 تومن درامدشه ولی ناهی 100تومن بهم نمیده مالی خودم باشه 

:"زنان به مراتب بیشتر از مردان با یکدیگر همدردی نشان می دهند و خود را در آلام و مسائل همجنسانشان دخیل می بینند، زنان بدون هیچ رابطه قلبی و در واقع صرفا بر اساس زن بودن با سایر زنان ارتباط کلامی برقرار می کنند و غریبگی در مقابل حس خواهر بودگی رنگ می بازد و باعث مشارکت عاطفی زنان برای فائق آمدن بر وضعیت ناگواری می شود که از جنسیت آنان بر آمده است
من این حرف استارتر که گفت میریم پول نمیده خرید کنم کاملا دک میکنم من هر لباسی که میخرم بعدش دادو بید ...


چه بی‌انصافه

اگه نداشت شما باید درک میکردید ولی داره که حساب ۵۰ میلیونی دست شما داره

گدا و خسیسه

متاسفانه هرچی رو که ممد نبود و ندید، ما هستیم و داریم با کیفیت ۱۰۸۰ می‌بینیم!!
چه بی‌انصافه اگه نداشت شما باید درک میکردید ولی داره که حساب ۵۰ میلیونی دست شما داره گدا و خسیسه

گدا صفت 

میگم ماهی 15 تومن درامدشه  

خیلی اذیت کنندست 

خدا نصیب کسی نکنه فک کن بخاطر 88 تومن پپول ثبت نام بهم میگف شماره کارت مرده رو بده بزنم به حسابش رسید بیار برا من 

ِخیلی ادم عزت نفسش پایین میاد خییییلی 

من واقعا تحقیر میشم

فک کن میخوام کتاب لخرم باید برم کتابخونه نرده قیمتو بکه اون برام کارت به کارت کنه  مستقیم بهم پولدنمیده 


:"زنان به مراتب بیشتر از مردان با یکدیگر همدردی نشان می دهند و خود را در آلام و مسائل همجنسانشان دخیل می بینند، زنان بدون هیچ رابطه قلبی و در واقع صرفا بر اساس زن بودن با سایر زنان ارتباط کلامی برقرار می کنند و غریبگی در مقابل حس خواهر بودگی رنگ می بازد و باعث مشارکت عاطفی زنان برای فائق آمدن بر وضعیت ناگواری می شود که از جنسیت آنان بر آمده است

از اینا گذشته حالا..اسمتم که سعیده ست❤❤❤❤

منم مثل شمام و گاهی کارایی میکنم که بچه ۵ ساله نمیکنه و هیچ چی هم تو دلم نیست..بدون سیاست و .......ببخشید من خودمو میگم...به گاو ۹ من شیرده یه سور هم زدم و دستمم یه ذره نمک نداره

نه هر قصاب ماهر،میکند پوست****** نه هر نان ونمک خور ،میشود دوست........
ب ولاه قسم ک نفقه بدبختو بر اساس دارایی شوهرش زدن بنده خدارو.اعتراضم زد رسیدگی نکردن


میدونم عزیزم نگفتم دروغ میگی میگم شوهرش طبق گفته خودتون نامه برده گفته پول ندارم و بدبختم به دروغ 

خوب اونام زندانی که نمیکنن کمش میکنن 

حتی براساس شان خود زنم فکر کردی مگه چقدر بیشتر میزدن وقتی قراره پولی داده بشه؟ 

من فقط متن قانون رو گذاشتم والا کیه که ندونه همین قانون چقدر به نفع مردها تغییر میکنه خیلی راحت و مث اب خوردن 


قانون رو فقط قشنگ نوشتن و توش خیلی حقها برا زن هست اما پای عمل میشه هیچ حقی شامل زن نمیشه

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792