میدونم عزیزم نگفتم دروغ میگی میگم شوهرش طبق گفته خودتون نامه برده گفته پول ندارم و بدبختم به دروغ
خوب اونام زندانی که نمیکنن کمش میکنن
حتی براساس شان خود زنم فکر کردی مگه چقدر بیشتر میزدن وقتی قراره پولی داده بشه؟
من فقط متن قانون رو گذاشتم والا کیه که ندونه همین قانون چقدر به نفع مردها تغییر میکنه خیلی راحت و مث اب خوردن
قانون رو فقط قشنگ نوشتن و توش خیلی حقها برا زن هست اما پای عمل میشه هیچ حقی شامل زن نمیشه