2777
2789
عنوان

بدبخت شدم!

| مشاهده متن کامل بحث + 321584 بازدید | 1516 پست
وای ینی داره کتکش میزنه؟    

وای نه 

خدا نکنه

من انقدر از کتک میترسم😭

برای سلامتی خواهرم اگر ممکن لطفا یک صلوات بفرستید.😔💔 این روزها که حالت خوب نیست، دلم برای لبخند شیرینت تنگ شده. می‌دونم که مریض بودن سخته، اما یادت باشه ما همیشه کنارت هستیم و تو تنها نیستی. تو قوی‌ترین دختر دنیا هستی، و مطمئنم خیلی زود حالت خوب می‌شه.دوقلوی تو هم مثل من نگران و دلواپسه. به قول بابا انگار وقتی تو حالت خوب نباشه، دنیا برای اون هم غمگین می‌شه و درد تورو میکشه. اما منتظریم که خیلی زود قوی و شاد برگردی و دوباره با هم بخندیم و خوش بگذرونیم.ما خیلی دوستت داریم و همیشه کنارت هستیم. قوی باش، عزیزترینم.

دقیقا چون شانش بالاتره قانون نفقه بیشتری میده بهش صفحه ۳۲ لینک گذاشتم منم اشتباها فکر میکردم اگه مر ...


دوست عزیز این چیزا رو ول کن .تو عمل نگاه کن.....

خواهرشوهر خودم با یه بچه درگیر نفقه و اینجورچیزاست.شوهرش کلی استشهادیه و ازینجورچیزا ارائه داده دادگاه ک من وضعیت مالیم خوب نیست.درحالیکه خونه پدرش بهترین زندگی رو داشت خواهرشوهرم.دادگاه هم درنهایت ۴۰۰تومن ناچیز نفقه اونم ب بچش درنظر گرفته و گفته شوهرت توان مالی زیادی نداره.تو این جامعه این چیزا الکیه تو عمل همه چیزو ب نفع مرد صادر میکنن...

من چندین مورد اینجوری دیدم که میگم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


آقا این تاپیک اگه واسه استارتر راه کار نشون نداد حداقل باعث شد بعضیا بیان بگن واه دوتومن که پولی نیس ...

خدا وکیلے احساس مےکنم من با باد ھوا زندم با این چیزاے کہ خوندم من دو و چھارصد با اضافہ کاریو کوفتو زھر مار حقوقمون میشہ 3 تومن خوب مےخوریم خوبم مےگردیم خرجم مےکنم ولے دیگہ ماھے یک مانتو نمےخرم سالے یدونہ مےخرم اینجاھمہ مےگن دوتومن فقط خرج خودشونہ ما من دارم خارج زندگے مےکنم یا اینا اسے ام ماشاللہ ک و ن ہ خرجو مِارجو پارہ کرد خواھرم ماھے دوتومن اخہ 😂😂

خدایا مواظبمون باش و بلاھایے کہ بہ فکرمونم نمےرسہ سرمون نیار
راستش نمیتونم باور کنم مردی دست زنش حساب میلیونی داشته باشه ولی از خرجی دریغ کنه محرم اسرار بودن. پ ...

والا 50میلیون پول شوهرم تو حساب منه! ولی باورت نمیشه خارج از پول کلاس و کتابم بع من پول خرید یه بیسکوییتو نداد 

خودش برام کمو بیش میخره ولی پول نمیده بهم!

بهم پول میده ازم رسید میخواد

قبلا اینجوری نبودولی یکی دو ماهییه اینجوری شده 

حتی پول نمیده برا خودم لبای زیر بخرم میگه سه مه پیش خریدی کافیه نمیخوای

میگع من تعیین میکنم احتیاحاتتو اکه احتیاح داشته باشی خودم میخرم

:"زنان به مراتب بیشتر از مردان با یکدیگر همدردی نشان می دهند و خود را در آلام و مسائل همجنسانشان دخیل می بینند، زنان بدون هیچ رابطه قلبی و در واقع صرفا بر اساس زن بودن با سایر زنان ارتباط کلامی برقرار می کنند و غریبگی در مقابل حس خواهر بودگی رنگ می بازد و باعث مشارکت عاطفی زنان برای فائق آمدن بر وضعیت ناگواری می شود که از جنسیت آنان بر آمده است
عزیزم قانون میگه اطلاع نداری برو بخون . من از خودم در نیاوردم 

راس میگه اینجا یکی عکسم گذاشت نشون داد

مهربانی‌هایت روزی به تو باز خواهند گشت...🤍🕊تولیدی انواع لباس زنانه ماصوعاmasoua_brand@با عشق برای بانوان سرزمینم تولید می‌شود💜

حضرت ابوالفضل علیه السلام حرمت داره گلم💕💕💕

ببخشید منظوره بد نداشتم

اکثرن چون میگن منم گفتم😢

{یه جاهایی اِشتباه کَردی چون بَرات لازِم بود،یه روزایی اِعتِماد کَردی و ضَربه خوردی🥲🩹چون بایَد دَرس میگِرفتی، یه موقع هایی به رَوابِط سَمّی و نامُناسِب وارِد شُدی و دِلِت شِکَست💔 چون نِیاز به تَجربه داشتی...ولی نَبایَد خودِتو به خاطِرش سَرزنِش کنی😚؛چون تَمامِ اِشتِباهاتِت بَخشی اَز مَراحِل رُشد تو بوده🌱، مَراحِلی که بایَد اَزشون عُبور کُنی🚶‍♀️👣تا شَخصیّتِت رُشد کنه و به کَسی که میخوای وَ واقِعا بایَد باشی تَبدیل بِشی💫🪄.پَس لُطفا خودِتو سَرزنِش نَکُن چون تو با اِشتباهاتِت تَعریف نَمیشی و تَمامِ این مَسیر بَخشی از مَراحِل رُشد و تَکامل توعه تا خودِتو بِشناسی و بِدونی اَز زِندگیت چی میخوای😊...پَس سَخت نَگیر رَفیق🤝،قَدرِ خودت و لَحظاتِ زیبایِ زندِگی رو بِدون و اَزش لِذّت بِبَر...♥️}
والا 50میلیون پول شوهرم تو حساب منه! ولی باورت نمیشه خارج از پول کلاس و کتابم بع من پول خرید یه بیسک ...


پس بنده خدا استارتر هم واقعا درست میگن که بهشون خرجی نمیده

هم استارتر و هم همه‌ی خانم‌ها تو شرایط ایشون رو اگه ناخودآگاه آزردم معذرت میخوام

متاسفانه هرچی رو که ممد نبود و ندید، ما هستیم و داریم با کیفیت ۱۰۸۰ می‌بینیم!!
دوست عزیز این چیزا رو ول کن .تو عمل نگاه کن..... خواهرشوهر خودم با یه بچه درگیر نفقه و اینجورچیزاست ...

اون دیگه میره تو بحث اعسار مرد که با همین قانون خیلی مردها مهریه رو هم قسطی میکنن اما خود دادگاه نفقه رو بر اساس شان زن میزنه

البته همون شانم اینجوری نیست که خیلی رقمهای چشمگیری بدن اما مسلما نفقه کسی که خونه پدرش بهترینها براش بوده با کسی که از فقر شدید بیاد از نظر دادگاه یکی نیست 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792