2777
2789
عنوان

بدبخت شدم!

| مشاهده متن کامل بحث + 321584 بازدید | 1516 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

پس توهم یکی از اونایی

😐😏

   ●۱۰♡فروردین♡ تولدمه😍  خانومی گل زندگی جدیدی شروع کردم لطفا از گذشتم دیگه نپرس♥️🙏 ..................به زودی🤩😍تیکر بارداری میزنم 🤰انشالله🤲🧿💟 دعاکنید 😔 انتظار فرزند سخته😔😓😢 اگه خواستی ته دلت برام یه صلوات بفرست💙♥♥♥♥   به لطف خدا و دعای شما دوستان در من دو قلب میتپه🥰🥺♥
بعد نمیگفت من بهت خرجی نمیدم تو از کجا سر میکنی ؟


راستش نمیتونم باور کنم مردی دست زنش حساب میلیونی داشته باشه ولی از خرجی دریغ کنه

محرم اسرار بودن. پرده‌دار بودن و خیانت کردن

متاسفانه هرچی رو که ممد نبود و ندید، ما هستیم و داریم با کیفیت ۱۰۸۰ می‌بینیم!!

https://mrs-first-project-2c105d.webflow.io/posts/nfqh-zn


https://www.parsine.com/fa/news/454656/نفقه-چیست-و-در-چه-مواردی-به-زن-نفقه-تعلق-می‌گیرد


https://parsaylawyers.com/توضیحات-کامل-در-خصوص-

نفقه-زن-زوجه/amp/


https://vakiltop.com/blog/alimoney/



اینم چندتا لینک که درباره شان زن در نفقه نوشته 

فقط من اشتباهی که کردم این بود که گفتم اگر مرد توان مالی نداشته باشه نفقه در توان مالی مرد منظور میشه که اشتباه کردم و کلا نفقه چه مرد داشته باشه چه نداشته باشه بر اساس شان زنه


البته ببخشید اینجا گذاشتم چون بحثش پیش اومد ازنجا نوشتم

چ حرفا.... پس اینجوری باشه دختر پولدار نره با پسر فقیر ازدواج کنه چون اون پسرو با توقعاتش بدبخت میک ...


دقیقا چون شانش بالاتره قانون نفقه بیشتری میده بهش صفحه ۳۲ لینک گذاشتم

منم اشتباها فکر میکردم اگه مردی نداشت نفقه رو با توجه به درامدش در نظر میگیرن که اینطور نیست همه چیز به شان زنه

خداییش فقط یک سوال اینایی که از جیب شوهرتون پول برمیدارید بلایی سر پولهاتون نمیاد؟ من کلا از این کار ...

عزیزم حرفت درسته ولی یکی مثله خودمو میگم

شوهرم پول نمیده ینی چجو بگم چیزی که خودش فک میکنه لازم دارم رو پول میده بخرم وگرنه بقیه خریدا الکیع مثلا لباس زیر مانتو کیف کفش توقع داره سالی یکی بخرمب خب منم ازش پول میکنم مثلا یه کتاب میخرم 50 تومن میکم 70 تومن خریدم منم خوشم نمیاد اصلا دلم نمیخواد با دوزو کلک پول بگیرم ولی ادمو نجبور میکنن به این کار 

:"زنان به مراتب بیشتر از مردان با یکدیگر همدردی نشان می دهند و خود را در آلام و مسائل همجنسانشان دخیل می بینند، زنان بدون هیچ رابطه قلبی و در واقع صرفا بر اساس زن بودن با سایر زنان ارتباط کلامی برقرار می کنند و غریبگی در مقابل حس خواهر بودگی رنگ می بازد و باعث مشارکت عاطفی زنان برای فائق آمدن بر وضعیت ناگواری می شود که از جنسیت آنان بر آمده است
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز