2777
2789
عنوان

بدبخت شدم!

| مشاهده متن کامل بحث + 321584 بازدید | 1516 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بدتر نگرانم کردید شماها  با این پول برا بچه لباس خریدم یا تو خونه برا مواد غذایی و اینا خرج کر ...

یکی دو تومن چیزی نیست یه جوری حرف میزنید انگار تد ایران زندگی‌نمیکنید؟واقعا تازه کمم هست شوهر این خانوم خرجی نمیداده تازه کمم بوده

وقتی کارهایی که میکنیم فقط به خاطر نفس خود عمل باشه و نه به انتظار پاداش از هر کاری که میکنیم لذت میبریم❤نظرتو میتونی ریپلای کنی ولی تحمیل نه 😉
اولش که رسید حسابی گارد گرفته بود حتی لباسشو عوض نکرد ناهار هم نخورد  همش میگفت من میدونم چکار ...

عزیزم خدارو صد هزار بار شکر بخیر گذشت تو موقعیت دعوا بودم تا جواب بدی دلم شور میزد اینو همیشه تو دعواها یادت باشه ادمی که اشتباه کرده با معذرت خواهی شخصیت خودشو نشون میده و طرفه دیگم زود میبخشه

پریسان دختر سمنان
😂😂😂برا بچه لباس میخریده برا خودش لوازم  آرایش😂برا بچه هر چی تو خیابون میخواسته میخریده برا ...

خوشبحالش😁😁😁


استارتر واقعا پول کمی نبوده که متوجه نشه باشه باز ۵۰ یا ۱۰۰ تومن بود باز یه چیزی 

خدا که فقط متعلق به آدمهای خوب نیست خدا، خدای آدمهای خلافکار هم هست و فقط خود خداست که بین بندگانش فرقی نمی گذارد فی الواقع خداوند اند لطافت،اند بخشش،اند بیخیال شدن،اند چشم پوشی و اند رفاقت است رفیق خوب و با مرام همه چیزش را پای رفاقت میدهد.اگر آدمها مرام داشته باشند هیچوقت دزدی نمیکنند،ولی متاسفانه بعضا آدمها تک خوری می کنند و این بد روزگار است.بایستی ما یه فکری به حال اهلی شدن آدمها بکنیم،اهلی کردن یعنی ...اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن.و این تنها راه رسیدن به خداست که بسیارم مهم است.
فکر میکنم میترسه پول تو دست و بالتون باشه و ولش کنید برید از استقلال شما میترسه ترس از دست دادن دا ...

بله دقیقا نن خودمم چنین فکری میکنم 

ِمیخواد منو وابست خودش نگه داره 

ِچند باریم اینو به زبون اوورده که دلم میخواد همیشه ازم پول بخوای چون مهربون تر میشی!!!!!!!!!! 

کلا من زن زبرو زرنگو مستقلیم نمیخوام از خودم تعریف کنم ولی هستم ِِ

و حس میکنم اون احساس خطر میکنه الانم من از دانشگاه انصراف دادم دوبارع دارم کنکور میدم فرهنگیان قبول بشم اوایل حمایت میکرد ولی الان متوجه شده امکان قبول شدنم خیلی بالاست ترسیده اذیتم میکنه و جنگ روانی برام ایجاد میکنه پول نمیده حرفای بد میزنه مامانت اینو گفت بابات اینو گفت خودش رانندست و من حس میکنم میترسه ازش بالاتر برمو کلش کنم

کما اینکه الان تمام هدفم اینه مستقل بشم با حقوق جد تا اگه درست نشد جدا بشم

:"زنان به مراتب بیشتر از مردان با یکدیگر همدردی نشان می دهند و خود را در آلام و مسائل همجنسانشان دخیل می بینند، زنان بدون هیچ رابطه قلبی و در واقع صرفا بر اساس زن بودن با سایر زنان ارتباط کلامی برقرار می کنند و غریبگی در مقابل حس خواهر بودگی رنگ می بازد و باعث مشارکت عاطفی زنان برای فائق آمدن بر وضعیت ناگواری می شود که از جنسیت آنان بر آمده است

اونایی که میگید دروغ گفتی تو تاپیک قبلیت گفتی ۳۰۰ بهت میده

باید بگم که اون پول تو بن کارته اولا که هیچوقت به موقع شارژ نمیشه دوما اینکه تو همین تاپیک توضیح دادم به بهونه های مختلف اون رو میگیره خرج میکنه

اگه پول داشتم و مجبور نبودم که از حساب برنمیداشتم و اینکه والا بلا بیکار نیستم بیام اینجا دروغ ببافم

ممنون.اطلاعاتمون بالا میره ولی اینجا یکی از دوستان از یک مکارمی گذاشت گفتن ک اگه مرد توان داره و ب ...

اون که به نظر منم اصلا حق زنه چون مرد همون حق طبیعی زنم نمیده دیگه.

این لینکها درباره شان زن تو نفقه اس 

کاش واقعا حلال بود بعد ما زنا یه لحظه هم تردید نمیکردیم تو دزدی 😂😂😂😂😂

تو دزدی نکن خب 

تو با همون صد و پنجاه تومن سر کن حسابی هم کلفتی و حمالی مجانی انجام بده پاهای شوهرت رو هم بشور تو تشت هر شب 

بیچاره ی بی عزت نفس 

بعضی از زنا معلوم نیست زندگی قبلی شون چطور بوده که همین که یه شوهر کردن و لطف میکنه یه خونه و یه غذا جلوشون میذاره خوشحال میشن 

یه خدمتکار هم حق و حقوقش تو زندگی بیشتر از امثال شماست 

حالم بهم میخوره از زنای زبون و خوار 

لطفا برام دعا کنید که بلایی سرم نیاره چون تو عصبانیت هیچی نمیفهمه

رنگ بزن ۱۱۰

وقتی کارهایی که میکنیم فقط به خاطر نفس خود عمل باشه و نه به انتظار پاداش از هر کاری که میکنیم لذت میبریم❤نظرتو میتونی ریپلای کنی ولی تحمیل نه 😉
خداروشکر اسی جونم ماکه جونمون به لبمون رسید عزیزم

مرسی مهربون😘 ببخشید نگرانتون کردم ولی اومدم اینجا از تسترسم کم شد 

بعضی ها هم خوب راهنمایی کردن تونستم به خودم مسلط بشم

حیف دیر رسیدم میخواستم بگم بچه رو بفرست  بعد یه دوش بگیر حسابی ارایش کن  لباس باز  که ...

نگران نباش پستای قبل بهش شورت قرمز و رژ قرمز رو نسخه کردن

🧘لطفا منو ریپلای نکنین اگر مخالف نظرم هستید ، نظرتونو برای خودتون نگهدارید ، نظر مخالفتون اینقد 🤏 ارزش نداره برام ولی بعضی وقتا که بیکارم جواب میدم ، اگر جواب ندادم بدونین مثل شما بیکار نیستم سرم تو اینو اون باشه😎   اونایی که موافق نظراتم هستید و استارتر تاپیکی که توش نظر گذاشتم ریپلای کنین ولاغیر بوس بهتون🤗                                                  

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز