بله دقیقا نن خودمم چنین فکری میکنم
ِمیخواد منو وابست خودش نگه داره
ِچند باریم اینو به زبون اوورده که دلم میخواد همیشه ازم پول بخوای چون مهربون تر میشی!!!!!!!!!!
کلا من زن زبرو زرنگو مستقلیم نمیخوام از خودم تعریف کنم ولی هستم ِِ
و حس میکنم اون احساس خطر میکنه الانم من از دانشگاه انصراف دادم دوبارع دارم کنکور میدم فرهنگیان قبول بشم اوایل حمایت میکرد ولی الان متوجه شده امکان قبول شدنم خیلی بالاست ترسیده اذیتم میکنه و جنگ روانی برام ایجاد میکنه پول نمیده حرفای بد میزنه مامانت اینو گفت بابات اینو گفت خودش رانندست و من حس میکنم میترسه ازش بالاتر برمو کلش کنم
کما اینکه الان تمام هدفم اینه مستقل بشم با حقوق جد تا اگه درست نشد جدا بشم