2777
2789
عنوان

بدبخت شدم!

| مشاهده متن کامل بحث + 321584 بازدید | 1516 پست

استارتر یه کار اشتباهی کردی

بعد دیدی بچه ها سرزنشت کردن گفتی شوهرم پول خورد و خوراک نمیده از همین پول  که ازش بر داشتم خرج خونه میدم؟؟

انتظار داری بقیه هم باور کنند طرف میاد خونه مرغ و گوشت نمی خره بعد انتظار شام و نهار داره ازت    

دیگه کاری کردی که شوهرت حتی یه هزاری هم دستت نده چقدر سواستفاده گری که 2 میلیون ماهانه ازش کش می رفتی خرج خودت می کردی به جای زندگی

فکر کن اگه برعکس بود شوهرت ازت ماهانه 2 تومن می دزدید چه حالی داشتی؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خانوما خانومااااا چتونه !!! دزدي چيه من شوهرم خرجي ميده خودمم درامد دارم اما بازم از كارتش يواشكي خر ...

منم ور میدارم هر شب از جیبش اما جوری ک نفهمه رسوام کنه در حد ۵ یا ده خواهر ن یک یا دوملیون این تا اخر عمر شوهرش دیگ بش اعتماد نمکنه

حالا من ی چیزی بگم نظرتونو بگید...من تو هشت ماه گذشته 1و نیم جمع کردم واسه بچم ی چیزی خریدم جرات نکر ...

بظر من بگو خانوادت براش خریدن.... شوهرت اگه بفهمه پول جمع کردی حواسشو خیلی جمع میکنه از این به بعد

صدای خر و پف شوهرم دیونم کرده
وای بچه ها من دارم از استرس گریه میکنم بخدا شما دیگه سرزنش نکنید بگید چکار کنم

ببین استرس نداشته باس محکم باش   وا نده....ب شوخی و خنده رد کنه بره   بخای بترسی بدتر میشه...من یه گندایی زدم   شوهرم ک فهمید بهش با خندخ میگفتم حق داری طلاقم بدی   اونم شل میکرد....

بماند که میشد کنارم بمانی؛نماندی😢بماند ک کار دلم را ب حسرت کشاندی😔
منم ماهی دوو پونصدحداقل خرج میکنم مثلا میرم بیرون یه عطر میگیرم فرداش از یک ظرفی خوشم میاد میگیرم وه ...

تو اصلا بگو ۵ میلیون زنا هر چی خرج کنن بتزم کمه من خودم با هزبنه باشگاه و رژیم و کلاس هنریم ۱ تومن راحت خرج میکنم لباس و غذام به عهده شوهره استارتر میگه اقا خرج شو میده اما پولی که تو جبیش به عنوان پول تو جیبیه نمیده خوب پول تو جیبی قطعا نمیتونه دو میلیون باشه وقتی مرد نیاز نسبیشو اماده میکنه 

دقیقا چون شوهر من میپرسه...خسیس نیست ولی وقتی یه چیز گرون بگیرم میگه پول از کجا؟ چون یه مدته سرکار ...

شوهر منم خوب میپرسه چون مقدار کمی نیس اکه مثلا ماهی ۵۰۰ بود به چشم نمیومد اما ادم هر ما ۲ تومن خرح خودش کنه طذف بایدگاگول باشه که نفهمه 

آخرش استارتر چی شد؟ 

شوهرش چیکار کرد؟

کاش میشد درخت بودم، کاش تکه سنگی بودم در اعماق اقیانوس، کاش میتوانستم حیوانی باشم در دشتهای سرسبز و آزاد، نمیدانم، کاش هر چیز عجیبی باشم جز یک زن در دل خاورمیانه 💔

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز